MR2turbo skrev:Moro å se at det går såpass fremover!Hmm, er det sink og i den din ja, det hørtes jo snadder ut. Har bare brukt vanlig 2K epoxy jeg nå, men da må jeg kanskje snike litt sink hos deg om du har mye igjen.har noe god zink-cromate epoxy grunning som beskytter stålet ganke godt der du sliper om du skal slipe mere. Er den gule som jeg har brukt endel av foran på den hvite... du kan få litt hvis du vil..
passa pyntelista su fikk?
Vi skulle nesten stått side om side med din og min hvite, og montert, de er jo på samme stadie omtrent..

Hadde vært morro det.

stianøverland skrev:ser veldig bra utHar bare flekket der det var bart metall rett etter sandblåsing, så det ikke skulle stå ubeskyttet. Lakkerer skal grunne hele bilen når jeg leverer den fra meg. Bør bli ok det, tror du ikke?anbefaler deg å grunne hele driten med epoxy eller syregrunning før du lakker. jeg gjør det på alt jeg lakker privat. får en mye bedre sikkerhet mtp rust, og det er veldig fort for at det blir fargeforskjell hvis det er forskjellige farger på delene (grunning her og der ,rød her og der ) sølv/grå dekker forholdsvis dårlig så jeg ville iallefall gjort det sånn
gleder meg til å se resultatet