TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Magnesmurf sin garasje (mr2er, corolla verso og camry)

  • Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.
 #442764  av magnesmurf
 
For en gangs skyld er det garasjen, og ikke bilene som blir omtalt.

Har pusset opp en del i garasjen.
Tatt det litt over tid, men det siste halvåret har det blitt lagt epoxygulv, fått inn kompressor og ny innreding, samt malt litt.
Har hjupet mye!

Før og etter bilder:







 #442793  av magnesmurf
 
Eneste bakdelen er at garasjen min er litt liten. Men har gjort det beste ut av det hvertfall :)

Den er bare 5,5 meter bred, så får akkurat inn to biler. Skulle gjerne hatt en meter bredere garasje :P
 #442798  av mannen
 
ryddig og fint gjennomført, jeg har selv en dobbel på 6.2 bredde og det blir for smalt. Har levert søknad om å bygge en 7.5x7.5 så får vi se hvordan det går :) Da blir det epoxy gulv ja.
 #443599  av magnesmurf
 
I gang med en tre dagers detailing av lexusen.
Siden bilen er sølv vil resultatet desverre ikke kunne sees særlig godt :roll:
Hvertfall ikke med kamera..
 #443605  av mannen
 
Sleng ut noen bilder :) Fornøyd med kjerra ?
 #443620  av magnesmurf
 
Slenger ut noen etterpå bilder, når jeg er ferdig med jobben ikveld.
Men å ta før\etter bilder av en sølv bil som er polert, er nærmest umulig.

Er veldig fornøyd med bilen.
Den har hatt noen små barnesykdommer, men forhandeler er seriøse og tar tak i problemene uten noen diskusjon.
Dette dreier seg kun om småsaker, som feks at lydvolumet på stereo er veldig variabelt. Det kan være normalt eller være veldig høyt når man starter bilen, selv om innstillingene er helt identiske. Som regel starter det høyt og justerer seg ned etter et halvt sekund. Men ca 1 av 5 ganger forblir volumet veldig høyt.

Er også plaget med en pipelyd fra varmeapparatet vinterstid. Men selv om verkstedet ikke fikk frem lyden, skal de bytte vifte i varmeapparatet på granti neste gang bilen er på service.

Men det er kun snakk om slike små bagateller.

Sett bort fra det er jeg veldig fornøyd. Bilen er veldig god å kjøre, den ser bra ut, og den går billlig samtidlig som den har plenty av krefter.
 #443626  av mannen
 
Er igang med sparing til ny bil her... Etter at jeg fant ut at mine biler var av null verdi. Flere her som har merket at grå import / paralell import biler er direkte uønsket som innbytte biler ? De nekter innbytte eller gir deg ca ingenting for bilen du har i innbytte...

Nok om det, sorry for OT men det blir nok en IS på meg... en dag :)
 #443643  av magnesmurf
 
Prøv å selg privat..
Det avhenger nok litt av merke osv også. finnes det mange av samme bil på markedet blir nok paralell import mindre attraktivt. Men aldri hørt om at det skal være så store forskjeller..

Bilder kommer ikke idag, da det begynte å regne. Tar ut bilen for bilder så fort sola titter frem.
Får reposte noen av de gamle så lenge.




 #443677  av magnesmurf
 
Da ble det noen nye bilder etter polering.
Kjerringa har tatt med seg kameraet på tur, så måtte bruke mobilkamera.

Noen bilder av bilen og noen av interiør. Har jo fått foliert interiørdetaljer i børstet sort stål for å matche fronten på ML lydanlegget i bilen. Ble da kvitt det gamle jalla sølvkarbon utseendet på listene :D









 #443807  av magnesmurf
 
Hadde med meg noen skikkelig fotografer på en shoot med lexusen idag.

Ingen bilder enda, men en liten teaser med mobilkamera.
Poster bildene så fort jeg får de oversendt.

  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 35