Side 17 av 49

Legg innLagt inn:23 des 2004 19:51
av AndreasH
Ellers så kom jeg til å kjøpe en liten julegave til henne... hehe
nye bremser fremme... AP Racing 6-pot calipere med vannkjøling, stempel i Titan, og selve caliperen i magnesiumslegering...
og 356x32mm AP Racing skiver med Ferodo racing klosser...
Det var vakkert sagt. Jeg er rørt til tårer.. :twisted: :twisted: :twisted:

Legg innLagt inn:24 des 2004 15:15
av Amund
MR2turbo skrev:Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt fres til å frese riktig kon for styrekule innfestning?

Stikker på juleferie nå btw, er tilbake om en uke...
sandvik har vel noe sånt? ellers må du få slipt en i riktig vinkel. sandsjø et-eller-annet pleier vi å bruke.. om du ikke finner noen andre, så gi en lyd, så skal eg finne noen tlf nr... :wink:

Legg innLagt inn:25 des 2004 12:52
av Kjelliken
:D stemmer det camelon at det er hun damen der nå med større fordeler.

har vel sett alle filmene hun lagde jeg da men kremt heheh... 8)

Legg innLagt inn:27 des 2004 03:14
av cameleon
Kjelliken skrev::D stemmer det camelon at det er hun damen der nå med større fordeler.

har vel sett alle filmene hun lagde jeg da men kremt heheh... 8)
Hehehe :mrgreen:

Legg innLagt inn:02 jan 2005 12:58
av MR2turbo
erling skrev:Hmm. Dette ser bra ut. Hva slags tannstang bruker du? Eller tenkte du å korte inn armen på navet? Jeg også har irritert meg lenge over den orginale utvekslinga.. :wink:
Må korte inn på navet og modifisere tannstaget... :) blir i praksis bare å flytte endestoppene i tannstaget da... regner med at det går ganske raskt med mig'en... ;)
Amund skrev:
MR2turbo skrev:Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt fres til å frese riktig kon for styrekule innfestning?

Stikker på juleferie nå btw, er tilbake om en uke...
sandvik har vel noe sånt? ellers må du få slipt en i riktig vinkel. sandsjø et-eller-annet pleier vi å bruke.. om du ikke finner noen andre, så gi en lyd, så skal eg finne noen tlf nr... :wink:
oki, skal forhøre meg litt. da... så ringer jeg deg om jeg står fast... ;)


Fikk manifolden, TB'en og ferrea ventilene her på torsdag og.. :D
Så i går måtte jegg prøvemontere litt for å tilpasse manifold, ledningsnett osv... ble litt kapping og filing... tok noen bilder og..
Syns selv at det begynner å se litt racing ut :D

Legg innLagt inn:02 jan 2005 13:36
av tojo
:twisted: Ja nå begynner det å ligne noe :D Dette blir mega rått. :shock: NICE motor.
Skal bli spennende å se effektresultat etter bremsing.
Med dette oppsettet blir du MR2 King of Norway ingen tvil :D
Boost on :twisted:

Legg innLagt inn:02 jan 2005 13:42
av Bj0rn
porno.rett å slett porno. Kan bare drømme om en slik motor noen gang :evil: Keep up the good work Markus :wink:

Legg innLagt inn:02 jan 2005 14:07
av jan-erik
Blir skikkelig lekkert Markus. Imponerende perfeksjonisme.

En negativ ting, nå blir det flere steder å vaske og polere :-(

Må nok legge inn en ekstra halvtime ved hver vaskestopp nå på ruten oppover til ACR i sommer. Tror vi må reise allerede på tirsdag jeg.... :wink:

Legg innLagt inn:02 jan 2005 21:11
av MR2turbo
tojo skrev::twisted: Ja nå begynner det å ligne noe :D Dette blir mega rått. :shock: NICE motor.
Skal bli spennende å se effektresultat etter bremsing.
Med dette oppsettet blir du MR2 King of Norway ingen tvil :D
Boost on :twisted:
takk :D er og utrolig spent på å få dette her på veien... ;)
skal bli endel "happy boosting", ja... ;) ;) har hørt at alt under 2-bar boost er for homser, så da må jeg vel over det... :twisted:
Bj0rn skrev:porno.rett å slett porno. Kan bare drømme om en slik motor noen gang :evil: Keep up the good work Markus :wink:
takketakk :D
Regner med at du kan komme med rå mk1 etterhvert jeg... ;) så kan det jo bli litt mr2 cruisinger på nordjæren ---med stil--- ;)
jan-erik skrev:Blir skikkelig lekkert Markus. Imponerende perfeksjonisme.

En negativ ting, nå blir det flere steder å vaske og polere :-(

Må nok legge inn en ekstra halvtime ved hver vaskestopp nå på ruten oppover til ACR i sommer. Tror vi må reise allerede på tirsdag jeg.... :wink:
igjen, takk ;) Kan ikke være absolutt så perfeksjonistisk som jeg ønsker hele tiden, for da hadde jeg ikke blitt ferdig.. hehehe...

men tenker på at alt skal være lett å gjøre rent, så det ikke skal stoppe oss formye, på turene... hehe..
Dessuten tar jeg BE lappen nå og kommer til å se etter en sånn ca.1998 mod. Hiace turbodiesel, da vil kamelonen bli stående på henger bak til banetreffa, sånn at jeg får den med hjem når jeg kjører istykker deler på banekjøringene... ;) ;)


Jeg prøvemonterte motoren i dag for å se litt hvordan det lå an med plass... det viser seg å være litt trangt noen plasser ;) men det er kkun små justeringer som må til... :D

var litt godt å gjøre litt arbeid som vises igjen... ;)

Legg innLagt inn:02 jan 2005 22:06
av Bj0rn
Kan ikke være absolutt så perfeksjonistisk som jeg ønsker hele tiden

Du brukte jo ca 2 min på å sette på klistermerket på olje lokket da :wink: Det er bra noen har tolmodighet! :D [/quote]

Legg innLagt inn:02 jan 2005 23:24
av Amund
hvor stort er det spjeld huset der da? og her du flere bilder av kun innsug manifoilden? :wink:

Legg innLagt inn:03 jan 2005 09:02
av The Doctor
Monterer du turbon mens motoren sitter i bilen?

Legg innLagt inn:03 jan 2005 09:30
av GT4 CS
Likte virkelig det innsuget ditt. Ser ikke ut som at det skal stå på lufta inn i motoren her nei :D
Hvilken dim er det på gass spjeldet ditt da? Kan jo nesten ete en kokkosnøtt den der :lol:
Sinnsykt fet motor, som du skrev, ligner racing dette her :)

Legg innLagt inn:03 jan 2005 10:38
av chris
faen så rått!!

skulle ønske jeg hadde såpass med peiling og penger og tid og alt det der ;)

markus, bygger du en sånn en til meg også eller? :twisted:

Legg innLagt inn:03 jan 2005 11:46
av cameleon
Ja jeg må jo få si det igjen. Det der imponerer meg. Gleder meg så inni hampen til resultatet kommer :D