TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#104910  av TOYPARTS

Jeg må nok melde pass når det gjelder ACR, det koliderer med USA turen min, kommer ikke hjem til Bergen før den 10 juni, og det blir i seneste laget, jeg har bestilt hotell, så om det er noen som vil ha det rommet er det bare å skrike ut, har også nylig betalt for kjøringen, men det er vel sikkert noen som trenger den plassen også.

MVH Erik

#105138  av Tor

Om det rommet er betalt så sier jeg ikke nei takk :) Synn at du ikke kommer til ACR da.

#105249  av TOYPARTS

Rommet er ikke betalt nei, fikk besjed om at det skulle gjøres når jeg kom opp der, men det er jo booket da, så om det er noen som ikke får booket rom så står det et der oppe på Toyparts tuning

#108317  av wilman

Har nå fått effektanlegg :-) ble "litt" mye lyd.. noen som vet om det er desibel restriksjoner på ACR på sommertreffet? eller er det fritt frem? :shock:

#108318  av kaimagne

wilman skrev:Har nå fått effektanlegg :-) ble "litt" mye lyd.. noen som vet om det er desibel restriksjoner på ACR på sommertreffet? eller er det fritt frem? :shock:
Hentet fra http://www.sommertreff.no :
Krav til bil er at de er registrert og forsikret på vanlig måte. Har du lov å kjøre den på veien, får du kjøre den på banen også. Spesielle regler er:
- Ingen lekasje av olje/bensin/veske.
- Dekk og bremser ikke er utslitt.
- Hjelm er påbudt.
- Ingen løse gjenstander i bilen.

#108324  av Tore

wilman skrev:Har nå fått effektanlegg :-) ble "litt" mye lyd.. noen som vet om det er desibel restriksjoner på ACR på sommertreffet? eller er det fritt frem? :shock:
Du skal se det dukker opp de med mere lyd enn deg, lyd er ikke noe vi bryr oss om :wink:

Det kommer vel en viss Mr2 som har dB-rekorden for begge treffene i fjor, alltid moro når den dro forbi start-målsrtekka!

Tore
Sommertreff CREW

#108326  av ST205RR

hallo wilman, ingen desibel måler der i fjor i alle fall :D

spørs hva du mener med "litt" mye lyd da... men så lenge det ikke er raka rør burde det gå bra :D

#108509  av wilman

He he... ja det er jo ikke helt raka rør da, har montert to potter på, men det går rett igjennom dem, så har eg ingen turbo som demper lyd, men derimot en kompressor som lager lyd :-) blir sikkert ikke en værtsing på lyd, men for jævlig å kjøre hele veien opp der og så bli avvist :oops: , så jeg ville bar høre litt fra andre, takker for det :-)
 #108558  av phoen|x

et_casey skrev:Ahh, endeli fådd betalt...

Ã… hotelle e i boks:)

Da va det bare å vente:) Glæde mæ nokka sinnsykt til å kjøre.

Æ må bare si at å kjøre langt med en supra e bare helt sinnsykt deili, blir ikke slitn uansett korsn man kjøre. Har endel kompisa som sir at supraen e bare helt over rå å kjøre. (bmw/audi gutta)

Det blir nån ifra østfinnmark som skal nedover:) E det nån andre fra finnmark hær ?
Bor også i Vardø og har jævli lyst å dra, men det er desverre midt i examens tida. Pluss Focusen min er ikke akkurat noen racing bil :P Kunne godt blitt med i Supraen din da ;)

#109304  av Tor

Begyner og nærme seg nå folkens. Er startet meg og gjøre min bil klar for lengtur iallefall.

#109319  av ST205RR

det er bra :D
bynner så smått å bli klar jeg også :twisted:

det meste bynner å falle på plass men vi trenger litt hjelp med en sak :roll:

tengte vi skulle prøve å ta et gruppe foto av alle toyota¨ene :lol:
noen som har litt erfaring med foto/oppstilling av biler osv som kunne tengt seg å organisere dette hadde det vært fint...

ps du trenger ikke være proff fotograf :mrgreen:

send meg en PM om du er intresert

#109340  av angrykid

To rader med biler, og en stige å stå på for fotografering, eventuelt en jævli feit telelinse, slik at fotograf kan stå ett godt stykke unna og ta bilde. blir best da, og får alle samlet på ett bilde. Eventuelt la bilene stå på rekke, og så ta flere bilder og lime sammen.. Dette er ikke optimalt, men det blir ett jævla fett bilde åhenge over senga. :D

#109604  av Turbotrille

Da skar det seg med acr for min del, både pengemessig og bilmessig. :?

Satser på å heller reise på Gatebil i juli og september.

Hadde vært litt kult å reist på Fordtreffet også.

Men har altså betalt for kjøring på acr, men det spiller mindre rolle, har også hotellrom, men de blir avbestilt om det ikke er noen som kunne tenke seg å overta, det er 3 rom som ikke vil bli brukt som folk har mulighet for å få overta. :roll:

#109631  av chris

Trenger bekreftelser fra hvem som skal kjøre fra sør-norge og oppover (og slå følge med resten av gjengen fra IKEA i Trondheim). Har en foreløpig liste på 19 biler nå.
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 23