TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #451221  av Myklebust

Takker! :) Hmm, er nok litt å ta fatt i ja. Og selv om bilen skulle vere i ok(minus) stand, så er det jo best å unngå kjipe selgere :roll:

Såg den siste der før i dag. Knallfin bil, elsker dei rota-felgene 8)
 #451222  av Myklebust

#451223  av Makk

Ja viss du er metroseksuell og din største drøm er å bytte bort penisen mot et klamydiabad så er mx5 helt perfekt.

Alternativt kan du jo begynne som lett homoseksuell frisør for og varme ting opp litt.
 #451224  av Inz4ne

Om du skal ha en supra MK3 så finn deg en i sverige i grei stand og fiks litt på den til den blir veteran, er jo ikke lange tida uansett, så blir det mye billigere også.
Den lyseblå MK2en hadde jeg ikke kjøpt for mer enn 40k maks.
 #451231  av Myklebust

Du erkje særlig trygg på deg sjøl, er du vel Makk? :mrgreen: Personlig liker eg små, lette, bakhjulsdrevne morrobiler. Skulle eg brydd meg om ka andre folk mener om bilene mine så måtte eg jo køyrt rundt i en BMW sedan. Helst diesel.

Nei, jobber med en som har holdt på med turbokonvertering av NA-en sin. Bitt av basillen kan du sei! :D
 #451233  av Myklebust

Inz4ne, likte at den MK3en var norsksolgt egentlig! Har heller ikkje sett dei med velourseter før. Samme lakkfarge og interiørstoff som i Carinaen 8) Litt samme med MR2en, liker at fargen skiller seg ut. Men blir neppe den eg kjøper!
 #451236  av ArildM

Den blå MR2en blir vel faktisk verdt opp mot 80 lapper om sånn 10 år?
Problemet med SW20 er vel at 80%+++ er prosjektbiler, senka, stylet osv osv.
Så en original SW20 er etterhvert blitt sjelden vare, men prisene gjenspeiler ikke det på enda mange år.

Mx5 er jo en bil som er på vei opp i pris i mange land allerede, selv om frisørbilstatusen har vært omdiskutert synes jeg den etterhvert er blitt kul jeg.
Drit i hva andre folk sier, dette er jo en lett bil, FR layout, og lett modif(r)iserbar. Om du får tak i en som er i god stand til 40 lapper, tviler jeg på at du noen gang går i tap på den. Morsom å kjøre er den også, eneste jeg kan si er at den føles litt undermotorisert ut, en standard AW11 føles mye friskere ut :)

Mk3 supraen er ikke heelt min smak, men de kan bli utrolig fine om man får det rette stuket :)
 #451237  av Makk

Myklebust skrev:Du erkje særlig trygg på deg sjøl, er du vel Makk? :mrgreen: Personlig liker eg små, lette, bakhjulsdrevne morrobiler. Skulle eg brydd meg om ka andre folk mener om bilene mine så måtte eg jo køyrt rundt i en BMW sedan. Helst diesel.

Nei, jobber med en som har holdt på med turbokonvertering av NA-en sin. Bitt av basillen kan du sei! :D
Trygg nok til å ha funnet ei brud etter testing av flere som ikke passet :mrgreen: :mrgreen:
 #451251  av Myklebust

Syns berre lite om å bli sjikanert frå å eige en kul sommerbil berre fordi eg ikkje er homofil frisør :cry: :lol:
 #451253  av celicat23

Myklebust skrev:Syns berre lite om å bli sjikanert frå å eige en kul sommerbil berre fordi eg ikkje er homofil frisør :cry: :lol:
original.png
original.png (570.93 kiB) Vist 3586 ganger
i204763.jpg
i204763.jpg (28.58 kiB) Vist 3586 ganger
(hjalp det? :D :lol:)
 #451257  av Myklebust

celicat23 skrev:(hjalp det? :D :lol:)
En god latter er alltid digg det! :lol:
 #451259  av Sarlacc

Myklebust skrev:Syns berre lite om å bli sjikanert frå å eige en kul sommerbil berre fordi eg ikkje er homofil frisør :cry: :lol:
Du har min fulle støtte i å kjøpe en MX-5. Det er en kul bil.
Alltid trivelig å treffe på langs veien også. De er så gøyale å kjøre fra. :D
 #451263  av Myklebust

Hehehe, takk for støtten! :roll:
  • 1
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 288