TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Morsomme, stilige og idiotiske annonser -trÃ¥den

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #451266  av magnesmurf

Makk skrev:FÃ¥r min og om du lover og klippe meg billig <3
Nesten fristet til å spørre om din mening i henhold til Mr2 mk3, som i en del tilfeller har vært omtalt som "the ultimate hairdressers car", sammen med 1.gen mercedes slk :lol:
 #451330  av inzane2012

Jeg var av å kikka på den nye MX5en på ei sånn nybil utstilling her i Førde forrige helg. Og hadde jeg vert 5-10cm lavere hadde den glatt vert en drømmebil. Digger designet og setene var ganske behagelige, desverre får jeg for dårlig beinplass, og med taket på måtte jeg sitte krokrygga for å i det heletatt få på taket.
 #451442  av ArildM

Synes det er så morsomt med slike annonsetekster:

"Unik og artig bil selges, her har du en bil som vekker mye oppsikt."
Ok, kaanskje nåværende eier faktisk synes akkurat det...?

"Bilen har vært i daglig bruk og vært problemfri."
Her begynner det som skurer, problemfri?

"Motoren har blitt byttet av tidligere eier, og har nå rullet Ca. 50.000."
Problemfritt?

"Tidligere eier har også byttet eksosanlegg som gir den en grom lyd."
Den orignale eksoen var så rusta at forrige eier bytta den til noe bråkete, problemfritt så klart?

"Reg. Reim. byttet i April ved 221312 km."
Problemfritt det å! Men ok, det er jo en slitedel, så jeg lar akkurat den gå.

"EU Kontroll er gjort i år, uten feil eller mangler."
Akkurat dette er jaggu ikke ille! Om det stemmer.

"CD-Spiller er ny fra februar måned da dette ikke følgte med ved kjøp. Denne er med DAB+, BT, AUX, USB, Handsfree."
Nok en problemfri bil, bare å sette inn ny spiller det :)

"Aldri vært vinterkjørt, derfor heller ingen vinterdekk og minimalt med rust."
Minimalt med rust? Men ok, lar denne også gå, har jo kjøpt en del biler oppigjennom årene med "minimalt med rust" :lol:

"Fronten har sett sine bedre dager, litt steinsprut og fått seg en liten trøkk i venstre side."
Problemfritt å få en "trøkk" i fronten også.

"Følger med ekstra sett med dekk og felg, i tillegg til originale felger."
Du får med masse dassa felger på kjøpet!

"Leveres med 2 esker med diverse småtterier som følgte med bilen. Blant annet ekstra lykter.
I tillegg er det også med sota ruter som ikke er montert."
Og mye anna ræl du aldri kommer til å gidde å montere! En gang prosjektbil, alltid prosjektbil :D

"Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse."
Åpenbart hva som ligger under her, bilen er i ferd med å havarere totalt, jeg vil bli kvitt den!

"Tar forbehold om feil i annonsen."
Alt det jeg har skrevet ovenfor er sånn halvveis sant, men det kan være mye som ikke stemmer også.

There's an Ass for Every Seat :lol:
 #451462  av ArildM

Vært noe for deg den der Marius :)
Mangla nesten bare en stavefeil i nakkestøttene så hadde bilen vært 100% perfekt 8)
  • 1
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • 288