TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• toyota corolla 95 mod ( Grå Musa ) Litt bilstereo bygg

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #282781  av |plumbo

Da har jeg henta en del morsomheter til klarlakken i dag ! Dette Blir tøft !! har også bestilt mal til dekoren i dag . nye bremser foran bestilt .
mulig den nye motoren blir bestilt i løpet av neste uke .:D
 #283011  av |plumbo

har en mistanke om at detta kan bli gøy:D
Vedlegg
DSC01395.JPG
DSC01395.JPG (452.43 kiB) Vist 939 ganger
bak fangern begyner og komme seg også :)
bak fangern begyner og komme seg også :)
DSC01364.JPG (332.38 kiB) Vist 941 ganger
 #283014  av EXS

ser veldig bra ut dette her... ser ut som du har god peiling på lakking også :)

blir bremsene i org dim ?

et lite lakkrelatret spm: skal lakke felgene mine i påskeferien og skal da bruke hvit felglakk(på boks) og de på bilxtra sa at det ikke var nøvendig med klarlakk da denna lakken herdet helt ok uten, men burde jeg legge på klarlakk alikavel (med sprøyte) ??

sorry for OT.
 #283020  av |plumbo

EXS skrev:ser veldig bra ut dette her... ser ut som du har god peiling på lakking også :)

blir bremsene i org dim ?

et lite lakkrelatret spm: skal lakke felgene mine i påskeferien og skal da bruke hvit felglakk(på boks) og de på bilxtra sa at det ikke var nøvendig med klarlakk da denna lakken herdet helt ok uten, men burde jeg legge på klarlakk alikavel (med sprøyte) ??

sorry for OT.
nei det er ikke nødvendig :) bare slip felga godt så malinga ikke slipper ( med 400 pappir eller noe i den duren )
 #283117  av lexusmann

De blanke frontlyktene der..hvor har du fått tak i dem??billykter.no??flotte...er vel ikke godkjente...
 #283225  av lexusmann

Ebay holder jeg meg laangt unna...bare dritt...fikk aldri det jeg skulle ha... :evil:
 #283254  av |plumbo

ikke hatt noen problemer med ebay i dethele tatt jeg anna enn et par sene leveringer .
får jeg ikke varene mine kontakter jeg kun pay pal så da ordnerdet seg . tar jo litt tid da men , det ordner seg :)

har lagd luft intak i panseret nå ( 2 stykk ) litt større enn det forje :) takker _toyota for hjelpa ;)
 #283302  av |plumbo

jaja sånn er det .
sitter nå og tripper på at folk skal komme og hente bilen :D
hvis alt går silke glat blir det i kveld bestilt :
motor og gir kass ( 4a-ge 20v )
coilovers
og dekk og felger :D
 #283312  av |plumbo

ny luft intak under bygging :

Avensis nå borte vekk fra gårdsplassen :)
Vedlegg
DSC01401.JPG
DSC01401.JPG (372.25 kiB) Vist 940 ganger
DSC01402.JPG
DSC01402.JPG (450.52 kiB) Vist 937 ganger
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 36