TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• min 2004 model avensis sedan

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#252241  av Turbotrille

Disse nye bildene du tar, behandler du dem i photoshop også?

Hadde vært gøy å sett om du hadde tatt 2 like bilder med de to kameraene du har og sett hvilken forskjell det er uten noen behandling i photoshop. :)

#252246  av Thomas S

Er sinnsykt gode bilder ihvertfall :twisted: Ser ut som de er moderat fikset i PhotoShop.

#252263  av celicat23

Turbotrille skrev:Disse nye bildene du tar, behandler du dem i photoshop også?

Hadde vært gøy å sett om du hadde tatt 2 like bilder med de to kameraene du har og sett hvilken forskjell det er uten noen behandling i photoshop. :)
Det gamle kamera er solgt, så kan ikke vise så mye av det.

Her er orginalene rett fra kamera - kun forminsket til 800x600 og lagt på litt skarphet, og komprimert en del (ergo:
ikke representative for kvaliteten kamera klarer) sammenlignet med hvordan de er etter en tur i photoshop:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Som du ser så er det en del forskjell fra bilde til bilde hvor mye behandling bildene får. Og hvor mye de "trenger"
er en vurdering en selv får gjøre - etter hvilket uttrykk man prøver og komme frem til med bilde man har tatt... Det
artistiske og kreative og alt det der vet du :D

Her er ett som jeg KUN har forminsket fra orginal størrelsen på 3456x2304 og lagt på litt svak skarphet
(gir ett bedre inntrykk av hvordan bildene er rett fra kamera kanskje...)

Bilde

Tenkte jeg skulle legge opp 3456x2304 versjonen, men fila ble over 2mb komprimert så stod over :)

#252306  av Thomas S

Ey, samme location som en i Mitsu klubben.
Bilde
Bilde

#252348  av celicat23

Hmmm. Skal la den være sånn, skal ikke...?

Bilde

Usikker..

#252354  av Stiansen

Hvor lang tid tok det fra du bestilte kameraet til du fikk det? :roll:

#252366  av tinnion

RÃ¥raff bil dette! Jeg digger den!

Keep it up ;)

#252373  av celicat23

Stiansen skrev:Hvor lang tid tok det fra du bestilte kameraet til du fikk det? :roll:
Bestilte hos mpx. Tok 2 dager. Send meg gjerne kamera spørsmål på pm eller i offtopic'en vi har gående ;-)

#252374  av celicat23

tinnion skrev:RÃ¥raff bil dette! Jeg digger den!
Keep it up ;)
Takker. Digger bilen din og. HÃ¥per og se mer av den!

#252379  av tinnion

celicat23 skrev:
tinnion skrev:RÃ¥raff bil dette! Jeg digger den!
Keep it up ;)
Takker. Digger bilen din og. HÃ¥per og se mer av den!
Jepp, har oppdatert posten min litt nå, på side 2 i show og shine...
Blir å beholde den iaf :)

#252451  av celicat23

Daniel_hoy skrev:Skikkelig stilig bilde. Blir bedre og bedre bilder med deg :D
Takker. Fotografi har blitt en hobby det og, så målet er og konstant forbedre seg. Når jeg føler meg komfortabel
med og bruke det nye kamera så skal jeg forhåpentligvis få tatt bilder av andre sine biler også. Blir kjedelig med bare
min egen bil hele tiden :?

Bilde

#252465  av Thomas S

Voldsomt mangen fine plasser å ta bilder der du bor då, ser nesten ut som de er tatt rett utifra et bil magasin eller noe :wink:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21