TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celicat23's foto oppdrag - bildetrÃ¥d

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #278955  av celicat23

Datt noen pakker inn døra....

Hong kong replika produkter..

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

For de som lurer: det er diffusere til blitz'ene + en solblender til canon 10-22 objektivet.

SÃ¥ kom 70-200'en (a.k.a. the big glass d-ck) + snacks

Bilde
Bilde
Bilde

Verry noijz, me like. Eneste som vurderes frem mot sommeren da er og brenne visa kortet så det ikke blir kjøpt noe mer :D
Sist redigert av celicat23 den 31 jan 2008 23:01, redigert 1 gang totalt.
 #278969  av mk1 black limited

Mye ga du for den 70-200'en? Ser etter noe slikt brukt, men folk skal ha så mye for den. Før nyttår kunne du kjøpe den ny på Japan Photo til 4990,- og få 800,- fra Canon i cashback, og enda er det ingen som selger den under 4000 brukt...skjønner det bare ikke...:-)
 #278983  av celicat23

mk1 black limited skrev:Mye ga du for den 70-200'en? Ser etter noe slikt brukt, men folk skal ha så mye for den. Før nyttår kunne du kjøpe den ny på Japan Photo til 4990,- og få 800,- fra Canon i cashback, og enda er det ingen som selger den under 4000 brukt...skjønner det bare ikke...:-)
Det du har sett på er varianten uten bildestabilisering. Den koster rundt 5000kr. Objektivet jeg har kjøpt er MED stabilisering, og billigste jeg fant var 8.960kr hos japan photo.
 #278984  av mk1 black limited

Ja, har du sett. :oops: Ble så opptatt av å spørre om pris at jeg så bare '70-200' og ikke noe mer...:-)

Men får du noe særlig bruk for IS hvis du skal ta bilder av biler, da? En 70-200 bruker du vel neppe på stillestående biler regner jeg med?
 #278990  av celicat23

Har aldri likt banebilder selv, nei. Men nå ser det ut til at jeg vil være invitert til ett eller to ganske spesielle treff i sommer, og jeg skjønner at folk syns det er gøy å se sin egen bil "in action", så med bakgrunn i det kjøpte jeg 70-200'n for ha mulighet for og kunne ta bra banebilder :wink:

Så skal jeg prøve og få med meg så mange "vanlige" treff som mulig i år (gatebil, vw/audi, japsebil osv osv)

Nytt for i år blir at bilder blir lagt ut i lavere oppløsning enn før, og jeg vil ta meg betalt for høyoppløslige versjoner for de som vil ha det - bare for og prøve dekke NOEN av utgiftene ivertfall :roll: Flere detaljer om det får jeg prøve og ha klart til jeg begynner og ta bilder igjen. Eneste som er klart er at prisene på bildene vil variere etter hvor mye arbeid/utgift det har vært for meg. Men billige vil de uansett være 8)
 #281382  av Daniel HS

Så igjennom tråden din for første gang tidligere i dag, må bare si at jeg er imponert! Fantastisk etterarbeid som ligger i bildene! Skal innrømme at jeg blir litt misunnelig på folk som kan dette :P
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 103