grattis 

You may all go to hell and I will go to Texas
- Davy Crockett

samejon skrev:Personlig hadde jeg hvertfall ikke hatt stor mulighet. Når snuten holdt 250 etter meg, så er det ikke bare bare å stikke av med nyinnkjøpt original GT4. Da er det tryggere å innrømme at man har driti seg ut med en gang....Er det ikke noe regler for hvor fort de faktisk har lov å kjøre da? Selv om det er utrykking? 250 er jo like uforsvarlig enten man er uniformert eller ikke.
FireWalk skrev:skal ikke si noe sikkert, men mener å ha hørt noe om at 180 er grensa for politiet, har vel noe med at om politiet kjører fort for å ta igjen noen så er sjangsen stor for at personen di følger etter gasser opp enda mer og skaper enda større fare for andre bilister... politiet har vel regler om at di ikke skal følge etter om det kan skape ekstra farlige situasjoner som f.eks om dem må holde over 200kmt for å holde følge...samejon skrev:Personlig hadde jeg hvertfall ikke hatt stor mulighet. Når snuten holdt 250 etter meg, så er det ikke bare bare å stikke av med nyinnkjøpt original GT4. Da er det tryggere å innrømme at man har driti seg ut med en gang....Er det ikke noe regler for hvor fort de faktisk har lov å kjøre da? Selv om det er utrykking? 250 er jo like uforsvarlig enten man er uniformert eller ikke.
FireWalk skrev:Syntes forøvrig det høres litt muffens ut med onkel politi i 250 km/t. Var ikke klar over at de (stort sett) gamle bilene deres var kapable til å i det hele tatt nå en slik hastighet engang. Da jeg ble tatt for noen år siden 82 km/t i ei 50 sone (med en Fiesta 1,1 av alle ting) vardet en Hiace som stod der. Tviler på den hadde hatt mulighet til å hamle opp med noe som helst med litt motor.. :pTok service på 2 blå biler da jeg jobbet på ford for noen år siden. Var Mondeo de hadde da. Og det sto IKKE den orginale motoren nedi der for og si det sånn..
Vet at politiet i USA har gaske gromme biler.Har sett dem holde følge med superbiler og det hele. Men her i Norge er det jo helt vanlige familiebiler det stort sett dreier seg om.