TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• TS-OGN Landstreff Nord 2005

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#109639  av @lpher

ST205RR skrev: tengte vi skulle prøve å ta et gruppe foto av alle toyota¨ene :lol:
noen som har litt erfaring med foto/oppstilling av biler osv som kunne tengt seg å organisere dette hadde det vært fint...

ps du trenger ikke være proff fotograf :mrgreen:

send meg en PM om du er intresert
Sindre og Frank har utstyr som holder vet jeg ihvertfall :D

#109716  av MR2turbo

chris skrev:Trenger bekreftelser fra hvem som skal kjøre fra sør-norge og oppover (og slå følge med resten av gjengen fra IKEA i Trondheim). Har en foreløpig liste på 19 biler nå.
Meg og Morten fra stavanger hvertfall :)

#109719  av jan-erik

Møter i Trondheim kl. 10 på IKEA. Kommer hjem fra fra Kreta på torsdagskvelden, så blir bare å hoppe i bilen for min del og kjøre oppover for å rekke Trondheim og avreise videre. Håper det er plass til en Porsche i kolonna også.

#109764  av chris

MR2turbo skrev:
chris skrev:Trenger bekreftelser fra hvem som skal kjøre fra sør-norge og oppover (og slå følge med resten av gjengen fra IKEA i Trondheim). Har en foreløpig liste på 19 biler nå.
Meg og Morten fra stavanger hvertfall :)
Jepp.. og så skulle dere ha med to personer/biler til ? var det så?

#109766  av chris

jan-erik skrev:Møter i Trondheim kl. 10 på IKEA. Kommer hjem fra fra Kreta på torsdagskvelden, så blir bare å hoppe i bilen for min del og kjøre oppover for å rekke Trondheim og avreise videre. Håper det er plass til en Porsche i kolonna også.
No problemo det vettu ;) Håper du ikke sovner på veien da ;)

#110648  av Magne

Noen som har bookede rom på hotellet som de ikke trenger?

Jeg er på utkikk etter rom nå... Litt sein men det er meg! hehe... ellers blir det jo telt da... oppover skal jeg jo uansett...

#110654  av tojo

Magne skrev:Noen som har bookede rom på hotellet som de ikke trenger?

Jeg er på utkikk etter rom nå... Litt sein men det er meg! hehe... ellers blir det jo telt da... oppover skal jeg jo uansett...
Er enda noen rom ledig :D så det er bare å ringe Meyergården(tlf++ finner du på den første siden i tråden)
Da jeg pratet med Meyergården på Torsdag 26/5 var det iallefall 5 ledige rom.
Onsdag 1/6 blir de evnt. resterende(reserverte) rom kanselert,grunnet stor pågang av bussturister.
TS-OGNerne som skal overnatte på hotellet blir samlet.(rom ved siden av hver andre) :D
DETTE BLIR COOLT!
Bilde Bilde

#110690  av Turbotrille

Jeg får ikke svart deg på PM...

Men jeg har bestilt 3 rom som vi ikke får brukt.
Sist redigert av Turbotrille den 28 mai 2005 16:33, redigert 1 gang totalt.

#110722  av tojo

Turbotrille skrev:

:evil: Kommer du ikke du heller "turbotrille" vi som gledes oss til å se en MKIII m/ 1JZ-GTE motor.
Man får vel se det med tiden,eller så får man ta turen innom Bergen for å spionere. :D Muhaha :D

#110740  av KK-ma70

chris skrev:
jan-erik skrev:Møter i Trondheim kl. 10 på IKEA. Kommer hjem fra fra Kreta på torsdagskvelden, så blir bare å hoppe i bilen for min del og kjøre oppover for å rekke Trondheim og avreise videre. Håper det er plass til en Porsche i kolonna også.
No problemo det vettu ;) Håper du ikke sovner på veien da ;)
Kl10.00. skulle ikke avreise Tr.heim/Ikea starte kl07.00? Bare spør så det ikke oppstår overraskelser i siste liten.

#110774  av Turbotrille

tojo skrev:
Turbotrille skrev:

:evil: Kommer du ikke du heller "turbotrille" vi som gledes oss til å se en MKIII m/ 1JZ-GTE motor.
Man får vel se det med tiden,eller så får man ta turen innom Bergen for å spionere. :D Muhaha :D
Turbotrille skrev:Da skar det seg med acr for min del, både pengemessig og bilmessig. :?

Satser på å heller reise på Gatebil i juli og september.

Hadde vært litt kult å reist på Fordtreffet også.

Men har altså betalt for kjøring på acr, men det spiller mindre rolle, har også hotellrom, men de blir avbestilt om det ikke er noen som kunne tenke seg å overta, det er 3 rom som ikke vil bli brukt som folk har mulighet for å få overta. :roll:
Henviser til denne quoten fra side 17...

Nei jeg kommer nok desverre ikke oppover..

Akkurat nå vet jeg faktisk ikke noenting om når jeg vil bli ferdig med bilen, men det tar tid, og om ingen kommer med alt for mange penger å kjøper den så vil den bli ferdig en gnag i fremtiden. :)

#111151  av wilman

Jeg hadde tenkt å ta mye bilder der oppe på ACR, hadde også tenkt å få til et par skikkelige samlebilder, har godt nok utstyr i hvertfall, men får se på kunskapene da, men hadde også tenkt å se om det var noen kule plasser der som det går an å få til litt portrettfoto av bilene til de som måtte ønske det, jeg har utstyr som gjør at bildne kan henges på veggen hjemme i plakatstørrelse i kanon kvalitet, kommer til å ta mye bane bilder + mye bilder rundt omkring, men vil jo også kjøre da.. :lol:
Kommer til å filme også, fra bil og på baneområdet...

Gleder meg som en unge gleder seg til Julaften :lol:

Er snart helt klar.[/url]

#111219  av Kjelliken

:D han har jo tatt disse to bildene av min bil her hjemme for de som er ineresert.. 8)
Vedlegg
min celica 2.jpg
min celica 2.jpg (64.47 kiB) Vist 804 ganger
Celica-CS-3.jpg
Celica-CS-3.jpg (36.91 kiB) Vist 805 ganger

#111250  av GT_rider

Meget bra bilder, med tanke på vinkel o.l.
Har du noen form for utdanning innen fotogariering?

#111266  av Kjelliken

:? Wilman er vel egentlig selvlært freelancer fotograf som liker og ta masse bilder. og jeg stiller gjerne bilen min slik at han kan lære seg og ta bilder.. hehe så så langt er vi kommet nå med litt sammarbeid og studering av andre bilder. Så han skal nok få dekket ACR og Sommertreff på en helt grei måte vil jeg tro. :wink:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 23