TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#170998  av gnmfr

sleeper skrev:samme med meg!
vaske bilen og så spise is..... kan det bli bedre?
Blei is på meg å, vask orka jeg ikke, bare depper over den forbanna frontfangern som ser ut som den er voldtatt med brekkjern eller no sånt :P Så ikke ut som om du hadde det vondt nåru satt der å spiste isen egentli :P Hadde ikke hatt det så vondt hvis jeg viste jeg skulle kjøre den bilen etterpå heller 8) Blir bare finere og finere for hver gang jeg ser den ;)

Trakk høytaler kabeler i dag, var jo perfekt vær å stå å jobbe i :D Var et mareritt å få den tjukke kabelen mellom gummigjennomføringsgreia fra døra og inn i bilen, men hadde jo god tid så :D

#171012  av Hyperion

Vasket bilen selv i dag... Må si den gjør seg veldig bra nyvasket, og det er bare halvannen uke siden den ble polert og, så den skinner enda :)

#171014  av ADHD:-)))

Hei!:-)
GOD kvell til ås NATTeravere!!!:-)
Nå sitter eg her å nyter HØG musikk av Paul van dyk!!!:-)
Va jør dere på???

#171017  av Rømmling

så er det natteravnere her

plutselig gikk alle å la seg her jeg bor

nå som vi hadde det så morro her rånna russe bil herja og sto i
så legger folk seg huff

#171028  av Goose

Satt og koste meg på veranda i går. Nydelig være. Og så digg å sitte og. Spesialt når stolene er racing stoler :lol:

#171030  av Andy_Celica

Goose skrev:Satt og koste meg på veranda i går. Nydelig være. Og så digg å sitte og. Spesialt når stolene er racing stoler :lol:
Racing stoler?? det har jeg ikke sett før

#171035  av sleeper

gnmfr skrev:
sleeper skrev:samme med meg!
vaske bilen og så spise is..... kan det bli bedre?
Blei is på meg å, vask orka jeg ikke, bare depper over den forbanna frontfangern som ser ut som den er voldtatt med brekkjern eller no sånt :P Så ikke ut som om du hadde det vondt nåru satt der å spiste isen egentli :P Hadde ikke hatt det så vondt hvis jeg viste jeg skulle kjøre den bilen etterpå heller 8) Blir bare finere og finere for hver gang jeg ser den ;)

Trakk høytaler kabeler i dag, var jo perfekt vær å stå å jobbe i :D Var et mareritt å få den tjukke kabelen mellom gummigjennomføringsgreia fra døra og inn i bilen, men hadde jo god tid så :D
nei, det var helt greit og spise is i går! :D :D
trur pokker meg at det blir en til i dag! er jo ikke noe værre vær i dag! :D :D :D :D

mulig jeg stikker og låner 911 cab`n til onkel en tur i dag! er jo fint vær og kjøre cab nå! :D

#171043  av Goose

Andy_Celica skrev:
Goose skrev:Satt og koste meg på veranda i går. Nydelig være. Og så digg å sitte og. Spesialt når stolene er racing stoler :lol:
Racing stoler?? det har jeg ikke sett før
Har sånne Storts bøtte racing stoler til bilen.
To stykk. Meningen var å lage kontorstoler ut av dem eller film stoler men inntil videre står de på veranda under tak og gjør nytte som veranda stoler :P

#171055  av hybris

jonny on the spot skrev:sol ute sol ehh jah sol i hjete sol i sinnet sol overalt...... 8) 8)
Sol ute, sol i hagen, øl i skjegget, øl i magen! :D

#171097  av jonny on the spot

hybris skrev:
jonny on the spot skrev:sol ute sol ehh jah sol i hjete sol i sinnet sol overalt...... 8) 8)
Sol ute, sol i hagen, øl i skjegget, øl i magen! :D
Skrevet ned og memorert :mrgreen:

#171098  av gnmfr

sleeper skrev:nei, det var helt greit og spise is i går! :D :D
trur pokker meg at det blir en til i dag! er jo ikke noe værre vær i dag! :D :D :D :D

mulig jeg stikker og låner 911 cab`n til onkel en tur i dag! er jo fint vær og kjøre cab nå! :D
Han onkelen din bor ikke på sneltvedt vel? Synes jeg så bilen din her i sta :P Kan ha tatt feil, for var så opptatt med andre ting når jeg kjørte forbi men :P

--------------

Sitti å pussa ned no moped greier i dag, skal lakkas i natt eller no sånt... Deili å sitte ute i sola egentli :D Må nok bli en is til, skal gi bilen en liten vask også tenker jeg :D Må snart polere den også :D

#171115  av Andy_Celica

skjer i helga da folkens??

#171116  av tojo

:D mmm Øl Bilde Sol 22,5grader og lettkledde damer :P Fin årstid dette.

#171203  av sleeper

gnmfr skrev:
sleeper skrev:nei, det var helt greit og spise is i går! :D :D

Han onkelen din bor ikke på sneltvedt vel? Synes jeg så bilen din her i sta :P Kan ha tatt feil, for var så opptatt med andre ting når jeg kjørte forbi men :P

--------------

Sitti å pussa ned no moped greier i dag, skal lakkas i natt eller no sånt... Deili å sitte ute i sola egentli :D Må nok bli en is til, skal gi bilen en liten vask også tenker jeg :D Må snart polere den også :D

hehe.. var bilen min du så!
er foresten ikke onkelen min som bor der, men fattern..!
hørte du kom forbi! sto og prata med en noen hus nedenfor..(en kar som kjører bakkeløp)
er egentlig litt overaska over at du rakk og så bilen min i det hele tatt jeg! :wink:

#171215  av GT_rider

tojo skrev::D mmm Øl Bilde Sol 22,5grader og lettkledde damer :P Fin årstid dette.
litt for masse alkohol..jeg er kanskje en smule full nå jah :lol: 8)
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 1174