TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#172569  av Andy_Celica

om 12 min slutter jeg på jobb, og da skal jeg hente bilen min. har vært hos lakerern og lakert noen deler. jippi

#172572  av Dalan

I dag har jeg sykla til skolen (2 mil), en times styrkeøkt og paintball nå på kvelden!
Sliten..
Godt med fri i morgen

#172573  av Andy_Celica

Dalan skrev:I dag har jeg sykla til skolen (2 mil), en times styrkeøkt og paintball nå på kvelden!
Sliten..
Godt med fri i morgen
hørtes slitsom ut :D

#172615  av AJ82

Da er det bare to daqer til jeg drar til USA... Kos dere hjemme her så lenge:)
I tillegg blir bilen hellakkert når jeg kommer hjem igjen, så da er den klar for sommeren:)

#172619  av sleeper

du får ha en god tur da!

faen, jeg kunne tenkt meg en tur til statene snart... :?

#172633  av cs2451

sikkert farlig å reise til statene. hadde sikkert svidd av alt for mye penger på bildeler :?

#172636  av Andy_Celica

cs2451 skrev:sikkert farlig å reise til statene. hadde sikkert svidd av alt for mye penger på bildeler :?
Ja, men i tilleg får du mye mere igjen for pengene! :D

#172638  av cs2451

det er sant. men hadde vel kjøpt alt for mye for det

#172641  av sleeper

går det ann og kjøpe for mye?? (når lommeboka mi er tom så er det fortsatt ikke nok... :wink:

#172646  av cs2451

hehe. der ser du. en grunn for at den er tom! og tenk viss du hadde vert i statene. hadde ikke fått med deg alt hjem engang! :?

#172648  av sleeper

cs2451 skrev:hehe. der ser du. en grunn for at den er tom! og tenk viss du hadde vert i statene. hadde ikke fått med deg alt hjem engang! :?

lommeboka mi er så tom at jeg kunne tatt med meg alle delene som håndbagasje! :wink:

#172651  av Andy_Celica

sleeper skrev:
cs2451 skrev:hehe. der ser du. en grunn for at den er tom! og tenk viss du hadde vert i statene. hadde ikke fått med deg alt hjem engang! :?

lommeboka mi er så tom at jeg kunne tatt med meg alle delene som håndbagasje! :wink:
Da er vi 2.

#172658  av Andy_Celica

Hihi, fikk en mail fra han som styrer østfoldgatebilklubb, han lurte på om jeg var intresert i å stille ut bilen min på et kjøpesenter i sarpsborg. Det er jo noen som skjønner at Gt4 Drar folk.

#172662  av cs2451

sleeper skrev:

Ikke noe vits i å reise der da

#172672  av RedCelica

Vil ta tattis nå, men er blakk!!! :?

Ellers god morgen til dere alle.
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 1174