TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min drifte-supra. Nå til salgs.

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #330771  av Supramk3turbo

Fete bilder :D Hva slags ombygging av vannkjøling skal du gjøre??
 #330797  av ØrjanN

Fytt i grisen så fett det breddekittet ditt er! :mrgreen: Utrolig stilige bilder, du er flink å drifte, i følge bildene. Håper på å se deg på Våler på Gatebil nå i Juli? ;)
 #330922  av Lørnings

Så deg på Gardermoen, jeg heia på deg! :wink: Meget stabil og god kjøring! :D Eneste jeg kan sette fingeren på er at det er for lite lyd i bilen din! :P Det blir liksom enda et hakk drøyere når det bråker, og ikke bare ryker! :D :mrgreen: Nå blir du jo sammenlignet med Aasbø som kjører screampipe liksom, og det er jo litt dårlig gjort, men det er min oppfatning fra sidelinja :wink: Ellers veldig imponert over bil og kjøring! :wink:
 #330941  av Christian

Supramk3turbo skrev:Fete bilder :D Hva slags ombygging av vannkjøling skal du gjøre??
Fjerning av org. slurevifte, sette inn en v70 el.vifte med ny crowling mot org. radiator, samt tette fronten av bilen noe, slik at luft i større grad må igjennom radiatoren.
 #330942  av Christian

Lørnings skrev:Så deg på Gardermoen, jeg heia på deg! :wink: Meget stabil og god kjøring! :D Eneste jeg kan sette fingeren på er at det er for lite lyd i bilen din! :P Det blir liksom enda et hakk drøyere når det bråker, og ikke bare ryker! :D :mrgreen: Nå blir du jo sammenlignet med Aasbø som kjører screampipe liksom, og det er jo litt dårlig gjort, men det er min oppfatning fra sidelinja :wink: Ellers veldig imponert over bil og kjøring! :wink:
Takk for det :)
Bilen har 3" eksos hele veien, så det er litt snodig at den ikke bråker mer.
 #330952  av Supramk3turbo

Er nok bpu oppsettet som holder igjen litt av lyden... :D
 #331306  av Tevosupra

Christian skrev:Noen som har forslag til nye felger på denne haugen? 8,5/9x18 er utgangspunktet. :)

Fikk inn i dag 9,5*18 Gull/hvit/gunmetall farged felger i 5114et15.
Det burde fylle ut de skjermen bak der:) Samt 8,5*18 et 15 til foran.
 #331493  av Daniel HS

Fått et aldri så lite bilde av bilen i Gatebil Magazine så jeg, i forbindelse med Power Drift. Tror det stod noe med "Norges bredeste Supra" som kommentar på bildet.. :P
 #331506  av Christian

Daniel HS skrev:Fått et aldri så lite bilde av bilen i Gatebil Magazine så jeg, i forbindelse med Power Drift. Tror det stod noe med "Norges bredeste Supra" som kommentar på bildet.. :P
Har ikke fått med meg det... Men er jo bra feite doningen får litt oppmerksomhet :)

Var på flyplassen igjen i dag. Helt håpløst egentlig, for dekkene er vekk før jeg kommer i siget :P

Hadde med Ole Tommy med sierra'en, den stoppet dessverre igjen etter en stund. Virker som en ventil tok kvelden, veldig synd siden han sannsyneligvis ikke får bilen klar til runde 3 på Rudskogen :?

Martin var også med, med Monza'en. Denne fikk ny clutch i går, samt nye tetninger i girkassa. Etter 10min kjøring begynte bilen å slurre i 3gir, litt sjekking og det viser seg at det er masse olje mellom motor og girkasse. Antagelig tetningen. Heller ikke han blir klar til runde 3 :?

Og bilen min? Den banker og går så stille og fint at alt er bare morro. 8) 6 dekk i dag, på 15-20min kjøring. Med røykteppe fra ene enden til den andre! :twisted:

Vi avsluttet dagen med 3 gocart heat. Utrolig morro å kjøre når det ikke er noen bane/cart-ansvarlige tilstede. Endel stygg kjøring, men det må til når de beste konkurrerer. Hvem vant alle heat? :mrgreen:
 #331816  av Christian

Da er radiator kjølingen bygget om, tror det ble veldig bra. Den nye vifta suger noe sinnsykt, er full storm i motorrommet, under kanalene og gjennom panseret 8)
Har limt tett med tec7, samt dekket det vifta ikke dekket med plexiglass, skrått mot vifta. Blir artig å teste på Rudskogen til helga. :twisted:
På tomgang lot jeg den gå til 100grader, før jeg satte på vifte, gikk ned til 90 på 10sek, 80 på 45sek og 70 på 2min. Org. opplegget er ikke engang i nærheten 8)
 #331818  av tojo

Christian skrev:Da er radiator kjølingen bygget om, tror det ble veldig bra. Den nye vifta suger noe sinnsykt, er full storm i motorrommet, under kanalene og gjennom panseret 8)
Har limt tett med tec7, samt dekket det vifta ikke dekket med plexiglass, skrått mot vifta. Blir artig å teste på Rudskogen til helga. :twisted:
På tomgang lot jeg den gå til 100grader, før jeg satte på vifte, gikk ned til 90 på 10sek, 80 på 45sek og 70 på 2min. Org. opplegget er ikke engang i nærheten 8)
Høres flott ut! Ja vi gleder oss til å se resultatet fra kommende helgs arrangemang.
Ønsker deg lykke til med pall plassering.Tipper 1 eller 2 :D
 #332156  av Supramk3turbo

Dette må vel være noe filming av deg christian?? Mye Supra som brukes i drifting ser det ut til :D
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 28