jeg spurte ali på inline motors hva han syns og fikk dette til svar. litt moro
hi roger
its excellent work, if something is worth doing its worth doing right, its
a one off, no one in the uk goes that far, i have a st165, st186 and st205
my self.
what make is the exhaust manifold it looks like the hks or is it a replica.
så sa jeg at jeg lagde den selg og han sa
the maniflold looks exellent you must be a good welder and fabricator.
kind regards
ali
Re: celica exstreme gatebil
Legg innLagt inn:30 des 2009 15:25
av sleeper
Hvordan ligger du ann med selve motoren da? noe nytt på den fronten?
Re: celica exstreme gatebil
Legg innLagt inn:31 des 2009 14:16
av MOTORSPORTHUSET
venter på svinghjulet ditt til 165.
noen andre som har liggende et gammelt st165 svinghjul?
jeg drivere om matter ned bilen nesten ferdig nå og sparkle hulbuene etter jeg valset begge sidene.
Re: celica exstreme gatebil
Legg innLagt inn:31 des 2009 14:49
av sleeper
MOTORSPORTHUSET skrev:venter på svinghjulet ditt til 165.
noen andre som har liggende et gammelt st165 svinghjul?
jeg drivere om matter ned bilen nesten ferdig nå og sparkle hulbuene etter jeg valset begge sidene.
haha sender deg en pm jeg
Men må si jeg er veldig spent på den motoren din, spessielt kjølevann oppsettet og blokksprekk problemet du hadde en løsning på
Re: celica exstreme gatebil
Legg innLagt inn:31 des 2009 15:37
av MOTORSPORTHUSET
sjekk denne 868 whp
5s blokk og 2 gen topp og 205 standard kasse
og denne har full vekt med intreør.
Re: celica exstreme gatebil
Legg innLagt inn:31 des 2009 18:05
av Roye
BTW:
Funker ikke hjemmesiden din lengre?
Re: celica exstreme gatebil
Legg innLagt inn:31 des 2009 18:15
av MOTORSPORTHUSET
nei har tatt den vekk.
det er så mye og gjør i verkstedet at jeg har ikke tid til og drive og selge ting.
dessuten er det så mange som gjør det men få driver verksted.
Re: celica exstreme gatebil
Legg innLagt inn:01 jan 2010 14:28
av sleeper
MOTORSPORTHUSET skrev:
sjekk denne 868 whp
5s blokk og 2 gen topp og 205 standard kasse
og denne har full vekt med intreør.
Jepp.. har snakket litt med han på email for noen mnd siden.. funker sinnsykt bra den bilen og motoren ser ut til og holde veldig bra
Re: celica exstreme gatebil
Legg innLagt inn:02 jan 2010 21:39
av stianøverland
hk antallet ?
hvorfor lage et så langt grenrør ? og hvorfor ikke bruke en litt heftigere dimm på rørene.
mener med lengden på grenrøret at turboen står veldig nærme intercooleren og turboen blir varm og ville vært kjedelig hvis ic'en skulle smelta
Re: celica exstreme gatebil
Legg innLagt inn:03 jan 2010 17:19
av MOTORSPORTHUSET
har du større dim på grenrørene en det som kan pasere ventilene er det bortkastet og effekten vil bli lavere.
lengden er bla for og få vekk varme inn i turboen og få vekk skarpe manifoilsvinger og lik motstand)
bruker du bandasje på eksoshuset så gjør ikke stålevarmen mye skade.
varme blir d uansett hvordan man bygger en bil.
og jeg mener veldig sterkt at min bil vil være veldi kald i forhold til en vanlig gt4 i motor-rommet