Ingen skal komme og si jeg er bortskjemt..
Fikk MR2'en på rulla i dag.. og begynte med å sjekke hvor mye hk jeg hadde da jeg kom dit.. 133 hk v/4600 RPM!!

182Nm!
Og jeg hadde det morsomt allerede da.. DA blir det spennende med 280 hk.. 150 hk til..
Det var ekstremt vanskelig å få til noe spes god gange ved tomgang, samtidig ikke å få for mye bensin ved høyt turtall. Havna på AFR 9,7 noe som er helt på vidotta..
Ved 900 RPM kom vi ikke høyere enn AFR 12,2. Justerte man lavere bensinblanding, klarte ikke dysene å spre bensinen, så motoren ble gående som en kasse kalkuner..
Spørs om jeg må bytte injectorer.. 660cc er ALT for stort..
Noen som vil bytte?
67 Kadett Coupe - 72 Ascona A - 72 Mercedes 220 - 76 Escort RS 1600 - 84 Peugeot 205 GTI - 86 Peugeot 205 GTI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2