2r-e-rik skrev:de synes nok det er tiltrekkende i hele fem minutter, før de skjønner hva de har begitt seg ut påGiske skrev:Haha!! Trenger ikke å være hjernekirurg for å skjønne at du er singel, og kommer til å være det en stundaltså helt ifra middelalderen så har mannskroppen blitt sett på som perfekt.. å med tanke på kroppsbygning å muskler så har vi mannfolk en større historie bak oss som kroppsidealer. menn er ukompliserte å enkelt oppbygget mentalt...![]()
Vurdert å bli homo forresten? må jo være perfekt for deg som synes at mannfolk er det beste som har blitt skapt!
så selvfølgelig er vi menn mer perfekte enn kvinner... hele den moderne kulturen og innfraksrukturen vi har er jo menn som står for...
Ã¥ det er jo en grunn til det...
jeg kjenner flere som er homo.. å jeg ser dem har det bra... homofili ligger i genene.. så det er ikke noe man bare blir... men jeg skal ta oppforslaget ditt på neste styremøte...
hvorvidt jeg er singel? vel.. du syntes vel det er helt natta for meg.. men det er så mye damer som syntes det er tiltrekkende at du aner ikke...

Du hadde forresten ikke hatt vondt av å friske opp litt i historien din, hehe.
Hvorvidt homofoli ligger i genene eller ei, skal jeg ikke ta opp i en diskusjon her. Men at man er født slik, er sikkert sant. For meg høres det ihvertfall ut som det ikke ville vært store overgangen for deg. Mange som bruker noen år på å finne ut av sin legning

Kjør foran dere, så venter jeg på dere der framme!