Re: Rafinus Mr2 Mk1
Legg innLagt inn:27 aug 2014 21:54
Da har det desverre vert dødt her for min del.
AW11 er oppe å går men har en strømtyv en plass, tok bort all rusta og fikk satt på bredderne og støpt de inn i karosseriet, bilen er foreløpig Plastidippet men klar for ordentlig lakk.
SW20, kjørte per på Arctic Circle Raceway med denne bilen 1,55,60. i forrhold til 1,58,40 men den gamle bilen.
men havarerte girkassen på lørdagen så nye "rekordforsøk" ble stoppet.
er en stygg lyd fra kronhjul/pinjong tror jeg.
bilen ble parkert da jeg kom hjem, og har ikke hatt tid til å demontere den.
har planer om å bygge denne bilen om til ren banebil, altså ingen hemninger.
Asconaen, har desverre fått stått parkert i år i påvente på ny forgasser, kan desverre ikke si at jeg er noen opelfan så har desverre prioriter bort denne bilen helt til nå.
som oftest skjer ting når jeg er på fest. endte med å bytte Asconaen likt mot en GT4 ST185, som blir hentet til helgen.
blir mobbet med at jeg kjøper opp alt av toyota sportsbiler i området ;P
så nå blir det oppbygging av den og.
blir vel knekkebrød å syltetøy i vinter skal man bli ferdig med alt, men er heldigvis rustfrie karosseri på mr2ene, kan desverre ikke si det samme om Celicaen.
skal prøve å oppdatere her ettervert som ting skjer.
AW11.
- Rengjøring
- overhaling av motor.
- Lakkering.
- Datasprut
SW20.
- Reparasjon av gearkasse.
- turboombygging av 3sge sugemotor.
- ombygging/Letting av karosseri.
- reparasjon av frontfangeren som fant ut at den skulle fly seg en tur i sandfella ;P
- ombygging for å få plass til 280 eller 260 55 18 Slicks.
ST185.
- Rustsveising.
- Lakkering.
- Renovering av interiør.
- overhale Motoren.
- modifisere motor, understell, bremser, karosseri alt etter det som pengboken tillgir ;P
AW11 er oppe å går men har en strømtyv en plass, tok bort all rusta og fikk satt på bredderne og støpt de inn i karosseriet, bilen er foreløpig Plastidippet men klar for ordentlig lakk.
SW20, kjørte per på Arctic Circle Raceway med denne bilen 1,55,60. i forrhold til 1,58,40 men den gamle bilen.
men havarerte girkassen på lørdagen så nye "rekordforsøk" ble stoppet.
er en stygg lyd fra kronhjul/pinjong tror jeg.
bilen ble parkert da jeg kom hjem, og har ikke hatt tid til å demontere den.
har planer om å bygge denne bilen om til ren banebil, altså ingen hemninger.
Asconaen, har desverre fått stått parkert i år i påvente på ny forgasser, kan desverre ikke si at jeg er noen opelfan så har desverre prioriter bort denne bilen helt til nå.
som oftest skjer ting når jeg er på fest. endte med å bytte Asconaen likt mot en GT4 ST185, som blir hentet til helgen.
blir mobbet med at jeg kjøper opp alt av toyota sportsbiler i området ;P
så nå blir det oppbygging av den og.
blir vel knekkebrød å syltetøy i vinter skal man bli ferdig med alt, men er heldigvis rustfrie karosseri på mr2ene, kan desverre ikke si det samme om Celicaen.
skal prøve å oppdatere her ettervert som ting skjer.
AW11.
- Rengjøring
- overhaling av motor.
- Lakkering.
- Datasprut
SW20.
- Reparasjon av gearkasse.
- turboombygging av 3sge sugemotor.
- ombygging/Letting av karosseri.
- reparasjon av frontfangeren som fant ut at den skulle fly seg en tur i sandfella ;P
- ombygging for å få plass til 280 eller 260 55 18 Slicks.
ST185.
- Rustsveising.
- Lakkering.
- Renovering av interiør.
- overhale Motoren.
- modifisere motor, understell, bremser, karosseri alt etter det som pengboken tillgir ;P