En liten oppdatering...
Fordi jeg er litt treg til å gjøre ting ferdig utsatte jeg EU-godkjenningen som var i April til jeg ble ferdig med fronten. Så i ferien tenkte jeg skulle få mine gule oblater, så planen var å "betale" for å få den godkjent...men en kveld fikk jeg lyst til å se om jeg kunne få den EU-godkjent på riktig vis. Så jeg byttet til orginale fjærer, nye gatedekk, bremseklosser og gikk over alle lys samt tectylerte bilen under...alle foringer ble sjekket.
Bilen ble vist på et verksted som tar alle merker, altså ikke et Toyota verksted....men eneste feilen var at spylermotoren ikke virket, noe som ikke har virket siden jeg byttet strømkabler

Komentaren fra mekanikeren var at denne bilen går det ikke mangen av, samt at den var godt holdt
Det som ikke var så positivt var at jeg fikk litt rådebank på Gatebil, punkterte også etter bare få runder slik at jeg sparte lagrene

, tok av bunnpanna og fant ut at sila var nesten tett. Rensa den og byttet to rådelager, men brukte feil moment slik at de to lagrene skar seg

trodde den US utgaven hadde samme blokk som den europeiske, noe den tydeligvis ikke har...slik går det når en tror en kan skru bil...
Fant også ut at min snurring\utforkjøring og låsing av hjul gikk hardt ut over mine bakdekk på ACR( mista kontrollen i 160 og lå sideveis\bakover i sjikanen og stoppa i pukken på enden av de to svingene)
......

.....