TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#174559  av arctic_celi

Erlend skrev:Kommet enda et spekulasjonsbilde av nye Supra nå... Vet ikke om dere har sett det ennå. Oktober 2007 visstnok :) Synes den ser rå ut jeg! Håper den blir seende noe lignende ut :)
Så fet ut den ja! ;) Men var ikke den bakenden på cupè'en litt for lik 350z?
Så jo nesten likedan ut jo (jeg liker bakenden jeg altså.. men er det ikke noe copyright greier som kan "slå inn" ?)

#174567  av elino

Andy_Celica skrev:Ihvertfal bedre en å stå og selge mobiler fra klokka 1 til klokka 8
Skal ha meg ny mobil i starten på juni (bindingen går ut da) vurderer Nokia N80. Den har akkurat sluppet på markedet, men jeg har ikke sett den i real life ennå. Nå har jeg samsung Z107 3G, men angret på kjøpet etter kort tid, dårlig minne og annet utstyr.
Har du fått kikket på N80`en?

Og ja jeg liker bilder, farger, lyder og andre dippedutter på mobilen :) og jeg er heldigvis gammel nok til å bruke pengene mine på det jeg vil :wink:
Sist redigert av elino den 19 mai 2006 22:54, redigert 3 ganger totalt.

#174569  av Turbotrille

OK, Andy Celica, siden du jobber med dette, jeg har planer om ny telefon, har idag en Nokia 6230, skal ha meg en ny Nokia som er mest mulig lik denne, men det må være en flipp telefon, også bør det være greit kamera, er det 6103 som er tingen da eller kommer det noen nye telefoner fra Nokia innen kort tid???

#174575  av celicat23

arctic_celi skrev:
celicat23 skrev: http://www.nokia.no/phones/1110/
SÃ¥ ut som en telefon for mamma og pappa dette gitt ;)
Hm. Kanskje det har noe med alder å gjøre at jeg vil ha noe ukomplisert? Kan være inne på noe der... Jeg vil ha ukomplisert telefon som kun går å ringe med, jeg vil ha ekstremt korte ukompliserte forhold hvor hun er for full til å huske hvor jeg bor.... Ja, jeg ser en sammenheng her.

#174576  av arctic_celi

celicat23 skrev: Hm. Kanskje det har noe med alder å gjøre at jeg vil ha noe ukomplisert? Kan være inne på noe der... Jeg vil ha ukomplisert telefon som kun går å ringe med, jeg vil ha ekstremt korte ukompliserte forhold hvor hun er for full til å huske hvor jeg bor.... Ja, jeg ser en sammenheng her.
?????? Det mista du meg celicat :wink:

#174592  av arctic_celi

Jeg er sulten!!!!!! :roll:

og dama er på jobb.... hmmm... hva skal en stakkars mann gjøre?

#174593  av bose

slenge en grandis i ovnen?

#174594  av arctic_celi

bose skrev:slenge en grandis i ovnen?
nope... har ikke :(

#174595  av elino

arctic_celi skrev:Jeg er sulten!!!!!! :roll:

og dama er på jobb.... hmmm... hva skal en stakkars mann gjøre?
Spise kanskje :wink:
Flere som sitter alene i kveld...min bare skrur og skrur

#174597  av Andy_Celica

elino skrev:
Andy_Celica skrev:Ihvertfal bedre en å stå og selge mobiler fra klokka 1 til klokka 8
Skal ha meg ny mobil i starten på juni (bindingen går ut da) vurderer Nokia N80. Den har akkurat sluppet på markedet, men jeg har ikke sett den i real life ennå. Nå har jeg samsung Z107 3G, men angret på kjøpet etter kort tid, dårlig minne og annet utstyr.

Og ja jeg liker bilder, farger, lyder og andre dippedutter på mobilen :) og jeg er heldigvis gammel nok til å bruke pengene mine på det jeg vil :wink:
Har ikke fått prøvd den, men har fåtte dummi (et skal av mobilen, men vekt osv) og den er akkurat passe størelse ihvertfal, har også vært i kontakt med nokia endel ganger anngående denne tlf. og de skryter den opp i skyene, samt at jeg har lest mye om den, og for å si det rett ut DEN ER HELT RÅ :twisted:

og det med den z107 skjønner jeg at du angrer, ikke akkurat en go tlf nei,

Og etter de krava du stilte er nok N80 tlf for deg, Der har du jo alt:
3MP kamer
Masse minne
3g
Wlan (trådløs internet, koble til en route)
og masse masse mere
:D

#174598  av arctic_celi

elino skrev:Spise kanskje :wink:
Flere som sitter alene i kveld...min bare skrur og skrur
Akkurat det å spise kan jeg :wink: men de å lage meg noe...
hmmm... ja....

#174599  av Erlend

Burde ikke spise kort tid før leggetid sier dem :) Legger seg på magan! :P

#174600  av Andy_Celica

Turbotrille skrev:OK, Andy Celica, siden du jobber med dette, jeg har planer om ny telefon, har idag en Nokia 6230, skal ha meg en ny Nokia som er mest mulig lik denne, men det må være en flipp telefon, også bør det være greit kamera, er det 6103 som er tingen da eller kommer det noen nye telefoner fra Nokia innen kort tid???
6103 er ikke i nærheten av 6230 engang.

Det kommer en som heter 6131 nå snart og denne er da nok litt mere 6230 aktig + litt bedre.

Her kan du lese litt:
http://www.nokia.no/phones/6131/features.php

#174601  av arctic_celi

Erlend skrev:Burde ikke spise kort tid før leggetid sier dem :) Legger seg på magan! :P
Ja de sier det ;) og jeg tror de har rett i det også...

men jeg har nok ikke akkurat noe man kan kalle "normal" døgnrytme..
så... akkurat nå er jeg på natt modus. Derfor er det egentlig kl 1800 for meg nå ;)

#174602  av elino

Andy_Celica skrev:
elino skrev:

Har ikke fått prøvd den, men har fåtte dummi (et skal av mobilen, men vekt osv) og den er akkurat passe størelse ihvertfal, har også vært i kontakt med nokia endel ganger anngående denne tlf. og de skryter den opp i skyene, samt at jeg har lest mye om den, og for å si det rett ut DEN ER HELT RÅ :twisted:

og det med den z107 skjønner jeg at du angrer, ikke akkurat en go tlf nei,

Og etter de krava du stilte er nok N80 tlf for deg, Der har du jo alt:
3MP kamer
Masse minne
3g
Wlan (trådløs internet, koble til en route)
og masse masse mere
:D
Takk :wink:
  • 1
  • 186
  • 187
  • 188
  • 189
  • 190
  • 1174