Har kjørt ca 80mil foreløpig, mesteparten med en kamerat ved siden av som knotter febrilsk på pc'en, men resultatene uteblir
Hadde jeg hatt kroner til overs skulle jeg skaffet ett nytt sprut tvert, men det står dårlig til med kassa for tiden...fy f*** for ei plage det sprutet er og jobbe med!
Bilen går greit nok den, ikke noe problem, men den er håpløs å få ned på 14,6:1 ved tomgang og kjøring uten belastning. Greier å få den til å ligge på ca 13:1, men da er det slutt...alt annet er nogenlunde greit, ikke de verdiene jeg vil ha, men ikke langt unna heller. Bortsett i fra ved bremsing på gir, da banker den rett i 10:1 og da greier ikke lamdaen og måle lenger. Forandret den 0.1 i verdi og da gikk den rett i 20:1
Men det kommer seg nok etterhvert.
Skal ikke se bort ifra at dysene er litt grove
Fikk skiltene mine igjen i dag, så da slipper jeg stresset med prøveskilter også
Har testa med litt trykk på ei strekke jeg pleier å bruke, uten å presse motoren over 4500rpm eller 0,45 i ladetrykk. Foreløpig er den faktisk rimelig lik den forrige motoren jeg hadde. (290hk) Ikke ved ren sammenligning selfølgelig, men farten.
Fikk forresten ett lam i sida i dag, hadde vel ca 90 idet det kom opp av grøfta, men det gikk bra med både det og bilen. Selv om det smalt ille!
Liten ripe i døra og ett lam som var rimelig sjokkert

Dagali Bil & Maskin - Dagali opplevelser - BS Bildeler.
http://www.aasbergdrifting.com