TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vinterprosjekt 2...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#49179  av CelicaTurbo

når har du tenkt deg på rulle for å få programmert den dataspruten skikkelig da? Det er jo det vi alle venter på :)

#49233  av [BHS]paladin

å bare si at den bilen din er................................. ubeskrivelig deilg :shock: , den gir ny inspirasjon og lysst til å modifisere min mr2 :) :) :) :) :)

#49254  av Christian

CelicaTurbo skrev:når har du tenkt deg på rulle for å få programmert den dataspruten skikkelig da? Det er jo det vi alle venter på :)
Om endel mil :wink: Skal fikse litt småfix på den i begynnelsen av denne uka, før jeg låner bredbåndslamdaen igjen. Skal mappe litt mer selv og kjøre 150-200mil før jeg skal bremse den. Ting skal belastes så voldsomt at jeg vil være sikker på at den har gått seg til nogenlunde før jeg gir full gass :)

#49313  av CelicaTurbo

hm, kjedelig med innkjøring gitt :)

#50042  av angrykid

Jeg kan hjelpe deg å presse 200 mil da :D

#50496  av Christian

Har kjørt ca 80mil foreløpig, mesteparten med en kamerat ved siden av som knotter febrilsk på pc'en, men resultatene uteblir :?
Hadde jeg hatt kroner til overs skulle jeg skaffet ett nytt sprut tvert, men det står dårlig til med kassa for tiden...fy f*** for ei plage det sprutet er og jobbe med!

Bilen går greit nok den, ikke noe problem, men den er håpløs å få ned på 14,6:1 ved tomgang og kjøring uten belastning. Greier å få den til å ligge på ca 13:1, men da er det slutt...alt annet er nogenlunde greit, ikke de verdiene jeg vil ha, men ikke langt unna heller. Bortsett i fra ved bremsing på gir, da banker den rett i 10:1 og da greier ikke lamdaen og måle lenger. Forandret den 0.1 i verdi og da gikk den rett i 20:1 :shock:
Men det kommer seg nok etterhvert.
Skal ikke se bort ifra at dysene er litt grove :wink:

Fikk skiltene mine igjen i dag, så da slipper jeg stresset med prøveskilter også :)

Har testa med litt trykk på ei strekke jeg pleier å bruke, uten å presse motoren over 4500rpm eller 0,45 i ladetrykk. Foreløpig er den faktisk rimelig lik den forrige motoren jeg hadde. (290hk) Ikke ved ren sammenligning selfølgelig, men farten. :mrgreen:

Fikk forresten ett lam i sida i dag, hadde vel ca 90 idet det kom opp av grøfta, men det gikk bra med både det og bilen. Selv om det smalt ille!
Liten ripe i døra og ett lam som var rimelig sjokkert :lol:

#51002  av Christian

Mere dritt :roll:

Stylingfirmaet har gått konkurs, så det tar nok en stund før jeg ser noe til pengene mine gitt. Ikke at det er så stor sum, men jeg hadde trengt de nå :?

Bilen er også tilnærmet ferdig, men står med bakdekk på corden, kassa er også tom, så nye dekk blir det nok ikke på en liten stund :x

Dette betyr igjen at den ikke blir baneklar til Rudskogen... :evil:

#51008  av angrykid

fan fan fan fan så kjipt da.. synd med det firmaet.. cordene er vel selvforskyldt regner jeg med ;) litt morro må man vel ha det. hehe :D

HÃ¥per du finner noe cash som kan lyse opp dagen litt i allefall.

#51076  av Kjelliken

:shock: Kan ikke finne noen som er interesert i å sponse deg med dekk til rudskogen da. mot ett ittebitte lite klistermerke for den helgen i sideruten bak.???? :wink:

#51102  av henrixxx1

Kjelliken skrev::shock: Kan ikke finne noen som er interesert i å sponse deg med dekk til rudskogen da. mot ett ittebitte lite klistermerke for den helgen i sideruten bak.???? :wink:
Ja det ville jeg prøvd på.
F.eks yokohama. få dem til å sponse yokohama-dekor på siden og et par dekk.. dette er knall reklame fol slike forhandlere/importører.
Vil tro det er godt mulig det :wink:

#51139  av Christian

Tviler sterkt på at noen er interessert i det så lenge motoren ikke er i 100% strekk. Skal nok få skaffa meg dekk, men det tar litt tid siden jeg må ha felger også. Like greit å få tak i noen billige 16-17" felger og hente kasserte dekk til banebruk på det lokale bilverkstedet.
Kan uansett ikke kjøre skikkelig hardt på banen, siden den ikke har gått langt nok ennå, og ikke er skikkelig mappet for høye trykk :?

#51159  av Dalan

Christian skrev:Tviler sterkt på at noen er interessert i det så lenge motoren ikke er i 100% strekk. Skal nok få skaffa meg dekk, men det tar litt tid siden jeg må ha felger også. Like greit å få tak i noen billige 16-17" felger og hente kasserte dekk til banebruk på det lokale bilverkstedet.
Kan uansett ikke kjøre skikkelig hardt på banen, siden den ikke har gått langt nok ennå, og ikke er skikkelig mappet for høye trykk :?
Jeg har noen 15" felger til salgs, skulle fått de billig, men de er vel gjerne for små.. :?

#51183  av Christian

Om du gidder å ringe meg på 95792215, så finner vi fort ut av det :wink:

#51995  av Christian

Skulle avgårde og legge på nye bakdekk og ta en 4hjuls kontroll i går, da jeg kom ut i bilen var mp3 spilleren borte :( Irriterende, men det er jo bra det kun var spilleren de tok...men jeg fatter ikke hvordan de har gjordt det
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 27