Er vel ingen tvil om at å kjøre i 150 i 80 sone, og å kjøre fra politiet er idioti.
Men hva gjør man vel ikkje når man er ung og dum. (er litt eldre nå så nå er eg bare dum)
Det du kan være sikker på er at viss du stopper så mister du lappen og en klekkelig bot, viss du klarer å lure de så skjer det ingenting.
Å kjøre fra de kan være så enkelt som å ta første avkjørsel, gjømme bilen bak ei løe og se de kjøre forbi.
Idiotien då er å kjøre i 150, å kjøre fra politiet var smart siden du då gikk fra 150 til 0.
Altså eliminerte faren.
Om noen tror det er skrøyt å kjøre fra politiet så får de tro det.
Noen ganger er det veldig lett, andre ganger er det umulig.
Helt enig med hele innlegget

de er ikke kult å kjøre fra politiet, men når man først har rotet seg borti situasjonen er det like greit å komme seg derifra! Det er ikke sånn at man kjører i hundre og helvette i flere timer, er jo bare å svinge av en plass å gjømme seg en stund
Og jeg skryter vertfall ikke av å ha stukket av, for det er ikke så gøy som det høres ut som.
Kjørte med hjertet i halsen i flere dager etterpå...
Har aldri kjørt videre fra en kontroll, men sier at det er fult mulig om man har baller til det.
Jeg skjønner alle her som har såpass moral og fornuft til å følge reglene til punkt å prikke, all ære til dem, de skal en del til det og. Men å holde preken om at det ikke er lurt osv, det blir for domt. 99% av forumet har garantert kjørt idiot ett par ganger..
det er IKKE kult å kjøre fort, men noen ganger så glømmer man det å gjør det som føles best ut der og da. Tviler på at noen her aldri har kjørt alt for fort bare for spenningen sin skyld...
Alle vet at å kjøre fort får konsekvenser etter hvert mest sannsynelig på den ene eller andre måten, men jeg innrømmer vertfall selv at jeg ikke er så fornuftig på veien hele tiden.
veldig trist å høre stianøverland, har en bror som nesten døde i en krasj i 70 så det skal ikke så mye til som folk tror..