Joda.. men siden RC Engineering tar samme pris for 550cc og 660cc, så spiller det ingen rolle for de om kalkulatoren hadde sagt 550cc for 300 hk.
Var jo på grunnlag av deres egen webside jeg bestilte de jeg har i dag..
Men på den annen side, kan det tenkes at de mener at dysene skal kjøres enkeltvis. Ikke parvis som jeg gjør nå. Nå må jo dysene bruke halve tida iogmed de må kjøres med 2 pulser for hver 4-takt. Mulig de rett og slett ikke rekker å forstøve bensinen ved 900 RPM ved 2 pulser...
Men om jeg hadde kjørt sekvensielle dyser, så hadde pulsene vært dobbelt så lange... Og da mer nøyaktige på alle turtall.. hmmm..
Lurer på hvor på ledningsnettet dysene blir paret 2 og 2..
Var jo på grunnlag av deres egen webside jeg bestilte de jeg har i dag..
Men på den annen side, kan det tenkes at de mener at dysene skal kjøres enkeltvis. Ikke parvis som jeg gjør nå. Nå må jo dysene bruke halve tida iogmed de må kjøres med 2 pulser for hver 4-takt. Mulig de rett og slett ikke rekker å forstøve bensinen ved 900 RPM ved 2 pulser...
Men om jeg hadde kjørt sekvensielle dyser, så hadde pulsene vært dobbelt så lange... Og da mer nøyaktige på alle turtall.. hmmm..
Lurer på hvor på ledningsnettet dysene blir paret 2 og 2..
67 Kadett Coupe - 72 Ascona A - 72 Mercedes 220 - 76 Escort RS 1600 - 84 Peugeot 205 GTI - 86 Peugeot 205 GTI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2