TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Supra Mkiv Singelturbo neverending Project

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #435877  av AndersDuda

Andrepedersen skrev:kan ikke bli dyre greiene.. :)

Bilen din ser så sykt mye bedre ut nå! En smule misunnelig :)
Du brukte vell varmepistol når du tok av vinylen ? :P

1500 kr for forarbeiding, grunning med spesialingrediens pga den er så myk og så lakkering :) var på sjappa nå :)

brukte varmepistol ja :) ble nesten ingen limrester heller ! :D

så frontlippa skal skrues av og innleveres denne uka en dag :)
 #435884  av Andrepedersen

tenkte meg det, Hvem lakker i vik?
Du har ikke vurdert carbon istedetfor da?
 #435894  av AndersDuda

Andrepedersen skrev:tenkte meg det, Hvem lakker i vik?
Du har ikke vurdert carbon istedetfor da?
Nei det var på Eilertsen på Hareid jeg var :)

Har vurdert det ja.. og carbon panser.. men tror det blir grå leppe istedet :) clean ;)
 #435896  av Emil_L

Hmm, sett de felgene før et sted ja :P Fredrik Myhre (Drifter) kjører med noe sånnt, ser bra ut, selvom jeg er mer fan av dype 5eika :)
 #435903  av AndersDuda

Emil_L skrev:Hmm, sett de felgene før et sted ja :P Fredrik Myhre (Drifter) kjører med noe sånnt, ser bra ut, selvom jeg er mer fan av dype 5eika :)
Felgene som står på nå du tenker på ? ;)
Ja det er jeg og ! Derfor jeg vurderer Rota Gtr-D :) om du ikkr har noen andre alternativer ? :D
 #435908  av ArildM

Blir pent :)
Lakker den i sølv du :)
 #435915  av AndersDuda

ArildM skrev:Blir pent :)

ja jeg har mest trua på det ! hadde litt lyst å ha carbonpanser og sort lippe og eventuelt TRD vinge med carbon midtdel.. men ble så fornøyd med fargen under folien at jeg dropper dem planene ! :twisted:

meeeen, uheldigvis så nærmer vinteren seg kjapt nå ! :( må snart parkere.. men håper jeg får montert lakka leppe, skifta olje og filter pluss skifta ut silikonslangene i motor rommet før den tid.. ( jeg har ikke garasje som er stor nokk til å skru i hjemme, så må kjøre en plass for å skru ) :roll:
 #435920  av Andrepedersen

AndersDuda skrev:

ja jeg har mest trua på det ! hadde litt lyst å ha carbonpanser og sort lippe og eventuelt TRD vinge med carbon midtdel.. men ble så fornøyd med fargen under folien at jeg dropper dem planene ! :twisted:

meeeen, uheldigvis så nærmer vinteren seg kjapt nå ! :( må snart parkere.. men håper jeg får montert lakka leppe, skifta olje og filter pluss skifta ut silikonslangene i motor rommet før den tid.. ( jeg har ikke garasje som er stor nokk til å skru i hjemme, så må kjøre en plass for å skru ) :roll:
Neeeei! Hadde gleda meg til å se bilen med de planene! :cry:
Men, en clean stil er ikke feil!
 #435939  av AndersDuda

Andrepedersen skrev:
AndersDuda skrev:

Neeeei! Hadde gleda meg til å se bilen med de planene! :cry:
Men, en clean stil er ikke feil!

hehe, janei kjører clean stil nå fremover :) og ser hvor lenge det varer ;) hehe :)
 #435941  av Andrepedersen

Hehe..

Hva er neste på bestillingslista, og hva skal skje i vinter? :)
 #435942  av AndersDuda

Andrepedersen skrev:Hehe..

Hva er neste på bestillingslista, og hva skal skje i vinter? :)

det vet jeg ikke faktisk !

de neste tingene på lista er sinnsyk dyre så... ( manuell og singelturbo )

men kan hende det blir singelturbo ;)
 #435946  av Emil_L

AndersDuda skrev:
Emil_L skrev:Hmm, sett de felgene før et sted ja :P Fredrik Myhre (Drifter) kjører med noe sånnt, ser bra ut, selvom jeg er mer fan av dype 5eika :)
Ja det er jeg og ! Derfor jeg vurderer Rota Gtr-D :) om du ikkr har noen andre alternativer ? :D
Godt mulig jeg har noen forslag, kommer ann på om du skal gjøre noe med utsiden eller ikke (tenker skjermer osv)
 #435956  av AndersDuda

Emil_L skrev:
AndersDuda skrev:
Godt mulig jeg har noen forslag, kommer ann på om du skal gjøre noe med utsiden eller ikke (tenker skjermer osv)

skal ikke gjøre so mye der.. valsing er mulig og det har jeg tenkt på ! men breddekit blir det ikke :)
 #435961  av ArildM

Høres bra ut, et fint sett med felger er alt den trenger :)
Hvilket budsjett har du på felger? Imagewheels har jo helt råe felger om du skal koste på litt, har også div andre sider som leverer svært rå felger :)
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 47