TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#177962  av sleeper

oleb skrev:Finnes det forresten cat replacement til st182?
Hmm.. kanskje jeg skal prøve å få tak i dette på min lille trondheimsferd?
kjør uten! :wink:

#177963  av oleb

tojo skrev:
oleb skrev:
Andreazz skrev: Mor sa nettopp på telefon at de stenger butikken klokka 4.

Jepp, fant ut det. Må opp kl 0500 i morgen for å begynne å kjøre.. :shock:
kl05.00 :shock: morrafugel du :lol: her er det Carlsberg så klokken blir nok heller 17.00 før jeg våkner... 8)
Det verste er at det er akkurat det jeg ikke er!
Frister med noen kalde pils nå ja.. Skulle vel egentlig ut en tur i kveld på den nyåpnede puben her i byen, men måtte jobbe.. Så kom jo trondheimsturen også, så da var det jo helt uaktuelt..

Menmen, gleder meg som en unge til ACR neste helg. Det blir tre dager med sammenhengende sikling!!

#178059  av tojo

chris skrev:Jaggu, snart 200 sider denne tråden nå..
:D ja er nok muligheter å runde 200 sider iløpet av helgen skulle jeg tro! :D

Er forøvrig et Helvetes dritt vær her oppe :evil: men etter værvarslet å bedømme ser det bra ut over helgen,satser på at finværet holder seg til neste helg også. Sol,varmt,treff og ACR hadde vært fine greier :D
Sist redigert av tojo den 03 jun 2006 11:17, redigert 1 gang totalt.

#178060  av Andy_Celica

hadde vært arti det, 200 sider er ganske mange innleg! :D

#178125  av Hyperion

Av en eller annen merkelig grunn har jeg bare fylt 95 blyfri på "jinta" mi (jeg har stort sett bare hatt 1.6 bensinmotor før denna :) ), men i dag fylte jeg 98 blyfri og syntes jeg kjente forskjell med en gang.. virker som den har jevnere gange! Mulig det bare var i hodet mitt. Men bilen er vel justert for 98 blyfri!? (Avslører meg som litt newbie nå men, må vel bare innrømme det)

Jaja, ellers så blir det dataspilling for min del i kveld. Nye maskina må testes litt, blir multiplayer på Heroes of Might and Magic V om noen skulle ha interesse av å vite det!

GOD PINSE FOLKENS!

#178127  av jonny on the spot

hu og hei snart 200 jah
får vel imformere at jeg skal spise middag om en time da (sånn bare for å ta opp mer plass)

#178152  av ADHD:-)))

Hei!
Ã… GOD kvell!!!:-)
Eg ville bare ta en GOD COGNAC skål med dere!!!:-)

Så nå hører eg på: Kai Tracid
NYTER GOD musikk å NYDELIG COGNAC!!!:-)

#178154  av Fred

11 timer med snekring... Nok for idag nå. Setter opp veranda. sliten... på`n igjen imorra...

#178156  av tojo

Fred skrev:11 timer med snekring... Nok for idag nå. Setter opp veranda. sliten... på`n igjen imorra...
Så nå blir det plattingdans på ørje snart?

#178157  av Fred

hehe, par dager til nå, så er det bare å dra på seg pen skoa!
Trur nok det blir mer øl enn dans der i sommer men :D

#178159  av sleeper

Hyperion skrev:Av en eller annen merkelig grunn har jeg bare fylt 95 blyfri på "jinta" mi (jeg har stort sett bare hatt 1.6 bensinmotor før denna :) ), men i dag fylte jeg 98 blyfri og syntes jeg kjente forskjell med en gang.. virker som den har jevnere gange! Mulig det bare var i hodet mitt. Men bilen er vel justert for 98 blyfri!? (Avslører meg som litt newbie nå men, må vel bare innrømme det)

Jaja, ellers så blir det dataspilling for min del i kveld. Nye maskina må testes litt, blir multiplayer på Heroes of Might and Magic V om noen skulle ha interesse av å vite det!

GOD PINSE FOLKENS!
ja, den vil gå bedre med 98 bensin! (og det er 98 bensin som skal brukes på bilen din! og du får fortere tenningsbank hvis du bruker 95 bensin!)

#178160  av sleeper

ADHD:-))) skrev:Hei!
Ã… GOD kvell!!!:-)
Eg ville bare ta en GOD COGNAC skål med dere!!!:-)

Så nå hører eg på: Kai Tracid
NYTER GOD musikk å NYDELIG COGNAC!!!:-)
du er ganske hard på cognac du... :wink:

#178162  av egotrip

Man må nyte livet vettu :D

#178165  av celicat23

Har fått ett lite oppheng i "white russian". Ikke verdens mest mannlige drikke, men skikkelig kose-alkohol.
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 1174