På de to lånene jeg har fått har jeg fått svar samme dag og alle papirene jeg trengte på fax, og begge gangene tok det en halvtimes tid pga at en "bedreviter-avdeling" skulle vurdere om bilen var grei med tanke på årsmodell og verdi. Så, det var meget enkelt å få lån, men de ville vite hvilken bil dette var og dette ble også skrevet som et kriterie i papirene slik at når jeg gikk i banken og skulle fullføre kjøpet så sammenlignet de det der med kopi av vognkortet (som også ble sendt inn på faks). Det er derfor jeg mener det ikke er verdt å prøve å lure dem rett og slett pga at det er mulig alt går tilsynelatende greit i banken men når de mottar alle papirene og merker at det ikke var dette dem har godtatt å låne penger til så vil de heller ikke betale ut pengene til selger, og selger vil komme til kjøperen og kreve pengene direkte, gjerne med et par store kompiser på slep. Siden du har underskrevet salgskontrakt kan du heller ikke forvente å kunne levere tilbake bilen. Risky rett og slett 

- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet