TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• om grafikken blir som dette pÃ¥ ps3..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#146301  av jumbo

kake skrev:Les denne da http://xbox360.ign.com/articles/617/617951p1.html
NÃ¥ ville jeg stille meg en anelse skeptisk til en sammenligningsanalyse som er foretatt av en av fabrikantene, men men...

(liten sjanse for at du får en veldig saklig og upartisk analyse fra microsoft fo r å si det enkelt)

#146338  av FireFox

Testa Battlefield eller noe lignende på xbox 360 i går. SHIT! det var helt sinsyk grafikk :shock: :shock: Ble nesten skremt! alt gikk skikkelig smooth. trodde det bare var på bilder at grafikken så bra ut, men fy feen!.. nei off.. må spare penger til 360 jeg nå ass!

#146442  av Hyperion

Jeg fikk også tak i 360 på utgivelsesdagen og har brukt en del tid på Project Gotham Racing 3. Har alltid digget Gran Turismo- serien også :) Angående diskusjonen om Xbox360 vs PS3 så engasjerer jeg meg egentlig mindre. Antakelig halvannet år til PS3 kommer, og da skal jeg sikkert ha den og :)

#146517  av FireFox

Hyperion skrev:Jeg fikk også tak i 360 på utgivelsesdagen og har brukt en del tid på Project Gotham Racing 3. Har alltid digget Gran Turismo- serien også :) Angående diskusjonen om Xbox360 vs PS3 så engasjerer jeg meg egentlig mindre. Antakelig halvannet år til PS3 kommer, og da skal jeg sikkert ha den og :)
Ditto ;) kommer nok til å kjøpe begge.. har både ps2 og xbox nå. må si jeg har mere sansen for xbox egentlig. Samme når det gjelder 360 og ps3.. har mere trua på 360, selv om det egentlig ikke bryr meg hvem som er best. :)

#146589  av Johnny_Bravo

chris skrev:Jeg er av de som liker en SKIKKELIG bilsimulator/spill som Gran Turismo serien er, og da med nummer 4 i spissen. Skal ikke være lett å kjøre sidelengs, for det er det ikke i virkeligheten heller ;)

Anyway, når det gjelder spesifikasjoner på de forskjellige konsollene, så er det ingen tvil om at det som til nå har kommet frem om PS3 overgår Xbox360 en lang gang. Men jeg tror det største problemet til Xbox blir begrensningen på dvdplatene.. grafikk begynner å ta litt plass, for å si det sånn.

Dette blir å gå litt langt tilbake i tråden men ingen kan påstå at at GT4 er en simulator. det er jo arcade så det holder, jeg har ikke tid til å gå inn på alt som er feil i spiller nå men hvis du skal ha en simulator i dag så kan man rett og slett ikke kjøpe en spillkonsoll per i dag, (kan hende det blir bedre på 360 eller ps3) man må gå til pc.

#146706  av Magne

Th4 Ghost skrev:det heter bilspill simulator fordi det er det nermeste man kommer virkeligheten.

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=12508
nuth said^^
Jeg liker heller ikke GT serien fordi "jeg" personlig mener det ikke er realistisk nok. I den filmen du sikter til, så kjører han en Blodtrimma skyline på spillet og en M3 GTR i virkeligheten. De må ha testa virkelig mye på spillet for å få bilen til å etterligne farten til M3en i virkeligheten.
Hadde det vert en M3 GTR i spillet også skulle jeg vert imponert.

En annen ting er at originale svake biler blir ikke noe serlig sprekere med trimming i GT4. Ta en Mini f.eks. trimma til 220hk eller no... Det går ikke bra!

Og skrense fysikken er til å få grimaser av.. :lol: Dra i brekket og ingenting skjer!

Nei det er et arkade spill. Ikke så "realistisk" som alle vil ha det til.

Det var mine 50 cents... huff her kommer det til å komme mange tilbakemeldinger om hvor feil jeg tar... :roll:

#146738  av FireFox

Hmm.. lurer på om Lula noen gang kommer til 360? :roll: :D

#146782  av Th4 Ghost

njas. gidder ikke å krangle med folk om det er virkelig nok eller ikke. det jeg sikta til på filmen var ikke bare kjøringa, men også banen. ned til cm rett

#146792  av Anders gullstein

Jeg stod ihvertfall ikke i kø for å kjøpe Xbox 360, PS3 kommer til å bli langt bedre. Det har ihvertfall de demoene jeg har sett av begge konsollene bevist. PS3 all day, every day 8)

Og for n'te gang: GT4> Forza

Men Forza er ganske bra, bare for å ha sagt det.

#146817  av tbergstad

Syns maskina er super.. Men kommer også trolig til å kjøpe ps3 når den kommer. Alt avhenger av pris og om jeg virkelig trenger en konsoll til.. Det er spennende tider for bilspill frelste :D

#146884  av chris

Anders gullstein skrev:Jeg stod ihvertfall ikke i kø for å kjøpe Xbox 360, PS3 kommer til å bli langt bedre. Det har ihvertfall de demoene jeg har sett av begge konsollene bevist. PS3 all day, every day 8)

Og for n'te gang: GT4> Forza

Men Forza er ganske bra, bare for å ha sagt det.
What he said :D

#210907  av FireFox

chris skrev:Grafikken på PS3 kommer til å bli helt syk, og overgå nye Xbox'en noe vannvittig. Og så blir de ikke begrenset av kapasiteten på dvd heller, siden de skal bruke Blueray disker (som er bakoverkompatibel med dvd).. 25 gb og oppover.

Tar opp igjen denne tråden litt jeg nå :D

ser ut til at xbox overgår ps3 gitt ;)
Ser egentlig veldig godt hvilken konsoll som er best på grafikk ;)

Og stakkars nintendo.. dem var best til ps2 kom, men de siste konsollene dems henger jo langt etter.. hva har skjedd?

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=360055

#210911  av Zepticon

FireFox skrev:
chris skrev:Grafikken på PS3 kommer til å bli helt syk, og overgå nye Xbox'en noe vannvittig. Og så blir de ikke begrenset av kapasiteten på dvd heller, siden de skal bruke Blueray disker (som er bakoverkompatibel med dvd).. 25 gb og oppover.

Tar opp igjen denne tråden litt jeg nå :D

ser ut til at xbox overgår ps3 gitt ;)
Og stakkars nintendo.. dem var best til ps2 kom, men de siste konsollene dems henger jo langt etter.. hva har skjedd?

http://www.itavisen.no/php/art.php?id=360055
HAHA :lol:

Nintendo eier jo Sony og Microsft så det syner... Nintendo er ikke mye bak, dem er milevis forran. Alle kan diske opp med rå hardware! Men inovasjon derimot. Hverken Singstar eller Eye-toy ble populart pga grafikken. PS3 eller 360 leverer noe som helst nytt som ingen har sett før. Men Nintendo tør å ta de sjangsene som kreves for å bli bedre, og dem kommer til å lykkes 8)

Uansett så er den filmen uffattelig lite representativ fordi det er en tredjepartsutvikler som har laget den. Spillet er jo orginalt til 360 og bare portet til PS3 og Wii. Det fører til at det bare kjører optimalt på 360.
Vent til vi får se eksklusive titler på konsollene....

PS: Resident Evil på Gamecube hadde mye bedre gfx enn alle (noen unntak) X-box spilla, selv om x-box er dobbelt så kraftig på papiret :wink:

#211151  av MR2_Mk1

celicat23 skrev:
Th4 Ghost skrev:en god grunn til at ps2/ps3 er bedre en xbox: fordi GT har spillene sine der, nuf said ;D
Siste gran turismo var jo skuffelse. Teller mer for meg at xbox360 vil ha forza motorsport 2 :) Men, for all del, smak og behag. Noen liker å ha bilspil hvor man kjører i en rett linje bak alle andre, ikke tar skade, og er umulig å ligge litt sidelengs og leke seg. Mens andre liker forza motorsport ;-) hehe
Jag kan drifta i GT4 :lol: