TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min 96' ST205

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#138140  av sindrejl

sleeper skrev:kan du ikke legge ut en komplett liste av hva som er gjort med den da?
og gjerne noen tider hvis du har! :D
hmm tja kan skrive det meste jeg husker iallefall :)

HKS stempler
HKS justerbare kammer
Blitz Boostcontroller
Blitz Turbotimer
Frontmontert IC istedetfor den overliggende.
Litt senket
ENORME bremser foran, slissede borret
og fremdeles da enorme bremser bak uslissede men ventilerte.
Smålakkert interiør og ellers kommer "tha Ice" etterhvert.. altså anlegg.
Bilen er klar og god for 340hk når de nye iridium pluggene mine ankommer da de gamle er relativt ferdige :)

Ellers er det ikke gjort noe spesielt mye mer, blir nok mest interiørmessig og utvendig lakk å dille med de neste månedene. Driver akkurat nå og innstallerer målere i A-stolpen.

#138141  av sleeper

sindrejl skrev:
sleeper skrev:kan du ikke legge ut en komplett liste av hva som er gjort med den da?

HKS stempler
HKS justerbare kammer
Blitz Boostcontroller
Blitz Turbotimer
Litt senket
Bilen er klar og god for 340hk når de nye iridium pluggene mine ankommer da de gamle er relativt ferdige :)

Ellers er det ikke gjort noe spesielt mye mer, blir nok mest interiørmessig og utvendig lakk å dille med de neste månedene. Driver akkurat nå og innstallerer målere i A-stolpen.
regner med at det er justerbare kamdrev du mender.... men har du hks kammer også eller bare kamdreva? hvis du har det hvor mye durasjon har du på de?

#138142  av sindrejl

sleeper skrev:
sindrejl skrev:

HKS stempler
HKS justerbare kammer
Blitz Boostcontroller
Blitz Turbotimer
Litt senket

regner med at det er justerbare kamdrev du mender.... men har du hks kammer også eller bare kamdreva? hvis du har det hvor mye durasjon har du på de?
såklart, justerbare kamdrev og hks kammer. durasjon og sånnt har jeg ikke peiling på. Er dessverre ingen ekspert på området

#138167  av sindrejl

Jeg vil også si Tusen Takk til Per Christian Thaulow på http://www.need4speed.no for å ha gjort denne bildrømmen mulig. Utrolig enkel å ha med å gjøre denne karen.

#138256  av Toyota4ever

Gratulerer med ny fet bil, har sittet mange timer bak rattet på en sånn og er sikker på at du blir fornøyd med den der, stort potensiale har den også.
Lov å spøre om pris :?: :)

#138268  av sindrejl

Toyota4ever skrev:Gratulerer med ny fet bil, har sittet mange timer bak rattet på en sånn og er sikker på at du blir fornøyd med den der, stort potensiale har den også.
Den var oppgitt til 270k, men prisen jeg fikk den til fikk jeg visst ikke lov å si ;)

#138507  av Toyota4ever

sindrejl skrev:
Toyota4ever skrev:Gratulerer med ny fet bil, har sittet mange timer bak rattet på en sånn og er sikker på at du blir fornøyd med den der, stort potensiale har den også.
Den var oppgitt til 270k, men prisen jeg fikk den til fikk jeg visst ikke lov å si ;)
Det høres jo fint ut :lol:

#138680  av kurtis

MÃ¥ bare si gratulere med denne en gang til,,,

vi glær oss te vinteren.....

Oss med 4 hjulstrekk og snurre

#138723  av chris

kurtis skrev:MÃ¥ bare si gratulere med denne en gang til,,,

vi glær oss te vinteren.....

Oss med 4 hjulstrekk og snurre
mens vi med 2 hjulstrekk og snurre blir bare stående og ja.. snurre :lol:
 #138737  av andre 1

gratulerer med fet drømme bil....

#138746  av The Doctor

Halla.. Er den venstre eller høyre styrt.. Har handlet med Thaulow jeg også.. Forbanna kjeltring er han :twisted: .. LOL.. neida.. Kjempe kar å handle med.. Fikser det meste. Lett å ha å gjøre med... Han anbefales..

Litt sjalu på bilen din vøtt.. Fader jeg har lyst på en sånn.. Døds feeeet :D

#138764  av chris

Siden sindre er så treig til å svare, så kan jo jeg si at doningen har selvfølgelig rattet på rett side, dvs venstre :D

Fet bil ja, må si jeg hadde vært mycket misunnelig hvis jeg ikke hadde hatt turboen selv nå :mrgreen:

#138854  av sindrejl

chris skrev:Siden sindre er så treig til å svare, så kan jo jeg si at doningen har selvfølgelig rattet på rett side, dvs venstre :D

Fet bil ja, må si jeg hadde vært mycket misunnelig hvis jeg ikke hadde hatt turboen selv nå :mrgreen:
;)

#139305  av supratt

Grattis igjen med FET bil Sindre.

Gleder meg til å se at du tar dyden av den på ACR til neste sommer jeg.
Det blir ACTION tenker jg :wink: :twisted:

#139322  av sindrejl

supratt skrev:Grattis igjen med FET bil Sindre.

Gleder meg til å se at du tar dyden av den på ACR til neste sommer jeg.
Det blir ACTION tenker jg :wink: :twisted:
ja vi har vel ikke akkurat planer om å ligge mindre bredt enn med mr2'en? ;) ;)