@lpher skrev:Søndag it is thenFlott, jeg prøver å få tak i noen jeg også.. Og så klarer vi nok å få tak i noen i løpet av søndagen
Anyone else comming?
Jeg tar en ringerunde i dag...for å få med de som ikke er på nett
@lpher

@lpher skrev:Søndag it is thenFlott, jeg prøver å få tak i noen jeg også.. Og så klarer vi nok å få tak i noen i løpet av søndagen
Anyone else comming?
@lpher
chris skrev:"midt-på-dagen" høres komfortabelt ut...skal i twenty-something-birthday på Lørdag så....det kan passe bra det@lpher skrev:Søndag it is thenFlott, jeg prøver å få tak i noen jeg også.. Og så klarer vi nok å få tak i noen i løpet av søndagen
Anyone else comming?
@lpherEr "midt-på-dagen" et passende tidspunkt?
@lpher skrev:Nais.. men ser ut til at det blir bare meg og deg og Frank og Stine som er fra forumet, som stiller.. Men regner med vi haler i land noen i løpet av helga, og søndagenchris skrev:"midt-på-dagen" høres komfortabelt ut...skal i twenty-something-birthday på Lørdag så....det kan passe bra det@lpher skrev:Søndag it is thenFlott, jeg prøver å få tak i noen jeg også.. Og så klarer vi nok å få tak i noen i løpet av søndagen
Anyone else comming?
@lpherEr "midt-på-dagen" et passende tidspunkt?
@lpher
chris skrev:Mja....regner i tillegg med at Cameleon & Proson også dukker opp@lpher skrev:Nais.. men ser ut til at det blir bare meg og deg og Frank og Stine som er fra forumet, som stiller.. Men regner med vi haler i land noen i løpet av helga, og søndagenchris skrev: Flott, jeg prøver å få tak i noen jeg også.. Og så klarer vi nok å få tak i noen i løpet av søndagen"midt-på-dagen" høres komfortabelt ut...skal i twenty-something-birthday på Lørdag så....det kan passe bra detEr "midt-på-dagen" et passende tidspunkt?
@lpherVi får ut å jakte
funkes skrev:Vel...en clutch brant opp så jeg kommer likevelHehe. Jeg skulle til å skrive "FLOTT!!".. men.. er vel kanskje ikke SÅ flott da.. om du går glipp av langtur med 300 zx
chris skrev:Høres bra ut. ikke at jeg vet hvem cameleon er da menLooky here![]()
chris skrev: Ja, vet funkes har gyldig fravær.. men det var feil helgAhh....
funkes skrev: Vel...en clutch brant opp så jeg kommer likevelGood...at du møter i mean
chris skrev: Tror søskenbarnet mitt kommer også.. med en rød CRX. Lurer på om han kanskje var med forrige søndag?Hæ? ...du vil ikke si at søskenbarnet ditt er han kompisen til Frank & Stine?
@lpher skrev:Stemmer veldig brachris skrev: Tror søskenbarnet mitt kommer også.. med en rød CRX. Lurer på om han kanskje var med forrige søndag?Hæ? ...du vil ikke si at søskenbarnet ditt er han kompisen til Frank & Stine?...fra andre siden av fjorden, right?
@lpher
proson skrev:Blir det treff på Søndag eller?Hva om vi bare møtes utenfor City Syd i 1 tida? eller er det for tidlig? 2? Alternativt kan vi møtes på baksiden av Kanalen, om man vil møtes litt mer sentralt
Eventuelt hvor blir det?