Legg innLagt inn:04 feb 2006 16:45
hehe...trur du liker og kjøre fort over elstrømbrua jeg!




ErikG skrev:Det er noe Toyota leverer. Bilen er chippa og trimma noe før. Ligger vel på rundt 250 nå. Bilen gikk vist ikke godt nok for gamle karen som eide den så han ville montere kompressor i den. T-sport motoren er litt spesiell så man får faktisk en del effekt ut med chip.Er det noen som vet hvor mye effekt man faktisk får ut av å chippe en T sport.
Corolla T Sport skrev:Du har litt lese stoff her:ErikG skrev:Det er noe Toyota leverer. Bilen er chippa og trimma noe før. Ligger vel på rundt 250 nå. Bilen gikk vist ikke godt nok for gamle karen som eide den så han ville montere kompressor i den. T-sport motoren er litt spesiell så man får faktisk en del effekt ut med chip.Er det noen som vet hvor mye effekt man faktisk får ut av å chippe en T sport.
Hvem gjør jobben og hva koster den?
Mvh
M
ErikG skrev:Du får chippa bilen for ca 10k hos Toyota. Der får du en effektøkning på mellom 10-13%.¨
sleeper skrev:jeg NEKTER og tru på at et filter skal kunne gi 15hk!!! ikke Pokker!!Nei, det stemmer at filteret alene ikke gir 15 hk, men selve kittet er oppgitt til 15 hk
(med mindre noen hoster opp bremseresultater fra noen andre en kn selv!)
Corolla T Sport skrev:Er det noen som har lest det samme som meg ang T sporten? Jeg har nemmlig lest at man kan justere på når den skal "kicke" inn. Vanlivis er det rett rundt 5000 Rpm.. Men mener jeg har lest et annet sted at det kan justeres på en enkel måte.. Men nå husker jeg selfølgelig ikke hvor det er jeg har lest dette...min kommer på 6200, og da kommer den veeldig iforhold til det som var før... hvis jeg ikke drar den til kicket så blir jeg nesten fulgt av civic 1,4 med 75 hester![]()
Mvh
M
gnmfr skrev:Jeg ville personlig hatt kicket så tidlig som 4k Rpm eller rundt 4,5.. Min mener jeg tar rett over 5k eller 5,2... Men jeg har jo en eldre modell en det du har.. Får jo ikke tak i bilen ny..Corolla T Sport skrev:Er det noen som har lest det samme som meg ang T sporten? Jeg har nemmlig lest at man kan justere på når den skal "kicke" inn. Vanlivis er det rett rundt 5000 Rpm.. Men mener jeg har lest et annet sted at det kan justeres på en enkel måte.. Men nå husker jeg selfølgelig ikke hvor det er jeg har lest dette...min kommer på 6200, og da kommer den veeldig iforhold til det som var før... hvis jeg ikke drar den til kicket så blir jeg nesten fulgt av civic 1,4 med 75 hester![]()
Mvh
Mhar litt med det at kassa hans er så vanvittig kort også, gjør ikke annet enn å gire hele veien
er ekstremt stress å måtte dra den så høyt før den kommer, desutten er jeg litt redd for hvordan det er å ligge å presse den i 7-8 k rpm når du har litt fart på goe veier
burde vel holde, men har alt for mye dårlig erfaring med moped
![]()
Har hørt no snakk om at du kan stille litt på når kicket skal komme... Personlig ville jeg kanskje hatt den på 6k rpm eller at sperra var litt lenger oppe... For med mindre jeg girer helt 100% perfekt og fort så detter jeg under kicket når jeg gir på, mister fort vekk 1 sekund eller 2 før den kommer seg opp igjen på kicket da..
EDIT:
hiver opp enda et bilde, litt skitten hervar akkruat kommet til sverige
i går
![]()