MR2turbo skrev:Amund, det hadde jo vært rått om du hadde hoppa i et 3sgte prosjekt, da
om du har sveiseapparat og vinkelsliper går det jo sikkert bra å få bygget om motorfester o.l. 
sveiseapparat og vinkelsliper har jeg. får en kompis med sveise-sertefikat til å sveise.. men tror heller jeg vil gjøre det med en som er registrert ny i norge, blir mindre bråk om tollvesenet\biltilsynet skulle snuse..... ellers blir det fort smell på en god del lapper i avgifter..
Jeg og en kompis tar oss en tur over nyttår og henter hver sin motor, så får vi se om det blir 1,6 el2,0.. hehe
å få motoren på plass, og nye motorfester i seg selv er ikke noe problem, men alt det elektriske kan bli et problem, det er det jeg gruer meg til...
Biltilsynet hadde kontroll her rett før helga, tok alt som kjørte forbi. Og dirigerte i to køer, en med eldre folk, og slikt som det bare skulle sjekkes lys og slikt på. og en annen kø med ungdommer og gamle ungdomsbiler o.l. som ALT skulle kontrolleres på. Føler at ungdom blir VELDIG mistenkelig gjort! og at denne typen oppmerksomhet IKKE er fortjent!!
en kompis fikk foresten supran sin avskilta da... de kom faktisk og henta han drøyt en halv kilometer fra kontrollen! tydeligvis noen som ikke kunne passe sine egne saker og "tipsa" purken?