elino skrev: PS Grattis og lykke til med ventinga gutterI Drammen? Hva har den gjort dær da...if i may ask?Ventetiden min er heldigvis over hehe... reiser inn til Drammen i morgen tidlig å henter "gliset" mitt
![]()
![]()

@lpher skrev:dca skrev: gratulerer begge!LOL
sinnsykt feite biler det der! har veldig lyst på en selv...men blir lappløs tvert...Neida...går fint det...bare prøv!
dca skrev:Det ER tøft også
litt spesiell dash på supraen..er liksom vridd mot fører! ser tøft ut,..og ikke minst VELDIG funksjonabelt
dca skrev:Der må jeg nok si meg rimelig uenig gitt
men ellers ser dashen litt gammel ut syns jeg! ikke vondt ment!![]()
...er jo "litt" partisk jeg da menneh
Har du sett andre sportsbiler fra begynnelsen på 90'tallet eller?
Til og med Porsche 911 ser jo ut som en sparsomt innredet boble jo!
![]()
@lpher skrev:Bilen ble losset av båten på Holmen kai i Drammen...import havner først derelino skrev: PS Grattis og lykke til med ventinga gutterI Drammen? Hva har den gjort dær da...if i may ask?Ventetiden min er heldigvis over hehe... reiser inn til Drammen i morgen tidlig å henter "gliset" mitt
![]()
![]()
@lpher skrev:Tore: Wow! Så it som ett bra eksemplar det dær gittTakktakk, har tatt meg god tid for å finne et eksemplar jeg blir fornøyd med...ville ha en original som jeg først skal få godkjent før jeg lar galskapen ta overhånd...blir spennende å få mer info om bakgrunnen...
Ser faktisk ut som den har varmeseter og el.frontspoiler og hele sulamitten den dær?
dca skrev: ok poeng med andre biler fra tidlig 90 tall! har selv hatt cossie!LOLikke en pen dash!
![]()
dca skrev: det med førerkort...du kan spørre han som kjører non turbo supraen her i trondheim! jobber vel på toyota tror jeg...kjørte sammen med ham en del mil fra våler i sommer! og det var før jeg trimma den mer, hadde vel 250hkda..!Ahh...er nok Trygve du har støtt på kan jeg tenke meg...han kan å ratte NA'n sin ganske bra han jagikk no jævli fort i mange mil det gitt! DVS...full gass! irriterer meg at jeg ikke visste det var non turbo...lå og venta litt pån for at han skulle gruse meg no jævli...men han kom liksom aldri!
![]()
Tore skrev: Takktakk, har tatt meg god tid for å finne et eksemplar jeg blir fornøyd med...Smart
Tore skrev: ville ha en original som jeg først skal få godkjent før jeg lar galskapen ta overhånd...
Tore skrev: blir spennende å få mer info om bakgrunnen...Sant...men...følger det med historie på bilen da?
@lpher skrev:PS Motor, som fant og importerer bilen jobber med å finne mest mulig info om forrige eier og hva enn som måtte være av intesse fra fortiden...noe ligger visst med bilen på vei oppover, men jeg synes det er spennende med mest mulig historie om bilen...
Sant...men...følger det med historie på bilen da?
Tore skrev: PS Motor, som fant og importerer bilen jobber med å finne mest mulig info om forrige eier og hva enn som måtte være av intesse fra fortiden...noe ligger visst med bilen på vei oppover, men jeg synes det er spennende med mest mulig historie om bilen...Helt klart
Vil forøvrig takke PS Motor for stor hjelp og knall service!
sindrejl skrev:har PS Motor noen webside eller lignende?Nei, ikke enda, inntil videre må du ringe Trond Maukdal på 905 46 200 for å høre hva han har på vei inn i landet...
@lpher skrev: Tror også at vi må sette oss ett mål herJoda, blir ett mål det, ja! JapanAuto vil prøve å komme med TopSecret-Supraen, og ellers blir det vel de vanlige som har vært der oppe før! Muligens oppe i nesten ti stykk!!!...hvor mange mkIV Supra klarer vi å samle på ACR til sommern da?!