TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ny bil snart innomhus :)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt Supra
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt Supra

#151788  av @lpher

sleeper skrev:er det bare meg som har dårlig syn eller er det skinn på baksetene og stoff på forstetene på den siste der??
JDM-Supras har vinyl-bakseter :)

#151790  av @lpher

elino skrev: PS Grattis og lykke til med ventinga gutter :wink: Ventetiden min er heldigvis over hehe... reiser inn til Drammen i morgen tidlig å henter "gliset" mitt :D :D :D
I Drammen? Hva har den gjort dær da...if i may ask? :D

#151895  av dca

@lpher skrev:
dca skrev: gratulerer begge!
sinnsykt feite biler det der! har veldig lyst på en selv...men blir lappløs tvert...
LOL :D Neida...går fint det...bare prøv! :D
dca skrev:
litt spesiell dash på supraen..er liksom vridd mot fører! ser tøft ut,
Det ER tøft også :) ..og ikke minst VELDIG funksjonabelt :D
dca skrev:
men ellers ser dashen litt gammel ut syns jeg! ikke vondt ment! :D
Der må jeg nok si meg rimelig uenig gitt :D ...er jo "litt" partisk jeg da menneh :D Har du sett andre sportsbiler fra begynnelsen på 90'tallet eller? :D Til og med Porsche 911 ser jo ut som en sparsomt innredet boble jo! :D

:)

ok poeng med andre biler fra tidlig 90 tall! har selv hatt cossie! :) ikke pen dash! :)

det med førerkort...du kan spørre han som kjører non turbo supraen her i trondheim! jobber vel på toyota tror jeg...kjørte sammen med ham en del mil fra våler i sommer! og det var før jeg trimma den mer, hadde vel 250hkda..! :) gikk no jævli fort i mange mil det gitt! DVS...full gass! irriterer meg at jeg ikke visste det var non turbo...lå og venta litt pån for at han skulle gruse meg no jævli...men han kom liksom aldri! :D

#151949  av Kjelliken

8) Grattis med ny bil du og tore den var skikkelig flott.. du skulle nesten hatt en egen post på den der syntes jeg den fortjener det. 8)

#151953  av elino

@lpher skrev:
elino skrev: PS Grattis og lykke til med ventinga gutter :wink: Ventetiden min er heldigvis over hehe... reiser inn til Drammen i morgen tidlig å henter "gliset" mitt :D :D :D
I Drammen? Hva har den gjort dær da...if i may ask? :D
Bilen ble losset av båten på Holmen kai i Drammen...import havner først der

#152154  av Tore

@lpher skrev:Tore: Wow! Så it som ett bra eksemplar det dær gitt :D

Ser faktisk ut som den har varmeseter og el.frontspoiler og hele sulamitten den dær? :)
Takktakk, har tatt meg god tid for å finne et eksemplar jeg blir fornøyd med...ville ha en original som jeg først skal få godkjent før jeg lar galskapen ta overhånd...blir spennende å få mer info om bakgrunnen...

#152173  av @lpher

dca skrev: ok poeng med andre biler fra tidlig 90 tall! har selv hatt cossie! :) ikke en pen dash! :)
LOL :D I see your pint too :)
dca skrev: det med førerkort...du kan spørre han som kjører non turbo supraen her i trondheim! jobber vel på toyota tror jeg...kjørte sammen med ham en del mil fra våler i sommer! og det var før jeg trimma den mer, hadde vel 250hkda..! :) gikk no jævli fort i mange mil det gitt! DVS...full gass! irriterer meg at jeg ikke visste det var non turbo...lå og venta litt pån for at han skulle gruse meg no jævli...men han kom liksom aldri! :D
Ahh...er nok Trygve du har støtt på kan jeg tenke meg...han kan å ratte NA'n sin ganske bra han ja :) Jæskla ok fyr foresten...om du lurer på noe Supra-relatert..så er han rette mannen å spørr ihvertfall :)

#152174  av @lpher

elino skrev: I Drammen? Hva har den gjort dær da...if i may ask? :D
Bilen ble losset av båten på Holmen kai i Drammen...import havner først der[/quote]

Ahh...oki...så egen tråd nå :)

#152176  av @lpher

Tore skrev: Takktakk, har tatt meg god tid for å finne et eksemplar jeg blir fornøyd med...
Smart :) Hadde litt enkle kritterier da jeg handla jeg :D Eurospec TT...aerotop...og BRA STAND! Thats it! :D
Tore skrev: ville ha en original som jeg først skal få godkjent før jeg lar galskapen ta overhånd...
:D Smart...det også :)
Tore skrev: blir spennende å få mer info om bakgrunnen...
Sant...men...følger det med historie på bilen da?

#152201  av Tore

@lpher skrev:
Sant...men...følger det med historie på bilen da?
PS Motor, som fant og importerer bilen jobber med å finne mest mulig info om forrige eier og hva enn som måtte være av intesse fra fortiden...noe ligger visst med bilen på vei oppover, men jeg synes det er spennende med mest mulig historie om bilen...

Vil forøvrig takke PS Motor for stor hjelp og knall service!

#152207  av @lpher

Tore skrev: PS Motor, som fant og importerer bilen jobber med å finne mest mulig info om forrige eier og hva enn som måtte være av intesse fra fortiden...noe ligger visst med bilen på vei oppover, men jeg synes det er spennende med mest mulig historie om bilen...
Vil forøvrig takke PS Motor for stor hjelp og knall service!
Helt klart :)

Tror også at vi må sette oss ett mål her :D ...hvor mange mkIV Supra klarer vi å samle på ACR til sommern da?! :D

#152219  av sindrejl

har PS Motor noen webside eller lignende?

#152260  av Tore

sindrejl skrev:har PS Motor noen webside eller lignende?
Nei, ikke enda, inntil videre må du ringe Trond Maukdal på 905 46 200 for å høre hva han har på vei inn i landet...

#152261  av Tore

@lpher skrev: Tror også at vi må sette oss ett mål her :D ...hvor mange mkIV Supra klarer vi å samle på ACR til sommern da?! :D
Joda, blir ett mål det, ja! JapanAuto vil prøve å komme med TopSecret-Supraen, og ellers blir det vel de vanlige som har vært der oppe før! Muligens oppe i nesten ti stykk!!!

#152265  av @lpher

Tore skrev:
Joda, blir ett mål det, ja! JapanAuto vil prøve å komme med TopSecret-Supraen, og ellers blir det vel de vanlige som har vært der oppe før! Muligens oppe i nesten ti stykk!!!
Cool :) Snakka med Inge Stokvik istad...han har ihvertfall planer om å komme med sin :)