kennethx skrev:Hva var egentlig prisen? Så ikke noen pris i denne tråden...Uvesentlig!

kennethx skrev:enkel? dobbel?820 hel helg pr pers dobbeltrom, ca 1250 pr pers hele helgen for enkeltrom.
kennethx skrev:Hva var egentlig prisen? Så ikke noen pris i denne tråden...
Husk å merke betalingen med påmeldt nr, bil/modell og registreringsnummer!Jeg regner med at jeg kommer til å ha den eneste Chaser Tourer V der oppe og jeg har ikke skilter på den ... Trenger jeg merke med skiltnummer på innbetalingen da?
VeilSide skrev: Trenger jeg merke med skiltnummer på innbetalingen da?
Kan jeg betale for madammen også på forskudd eller skal det bare tas når vi ankommer ACR? Jeg liker å bare få betalt alt med en gang så er jeg ferdig med saken
ST205RR skrev:Må man betale for å ha med seg følge ?VeilSide skrev: Trenger jeg merke med skiltnummer på innbetalingen da?
Kan jeg betale for madammen også på forskudd eller skal det bare tas når vi ankommer ACR? Jeg liker å bare få betalt alt med en gang så er jeg ferdig med saken
nei di som ikke har regga bilen sin enda eller som kommer med prøveskilt trenger nok ikke det![]()
betaling for di som sitter på skjer i porten
sindrejl skrev:Satan steike.. 1640 kroner for to personer? Var det virkelig så dyrt i fjor også?kennethx skrev:enkel? dobbel?820 hel helg pr pers dobbeltrom, ca 1250 pr pers hele helgen for enkeltrom.
chris skrev:delt på to.. altså 820 pr pers for hele helgen.. ja det var samme pris ifjor.. altså 400kr pr pers pr døgn.. er ikke så ille det akkuratsindrejl skrev:Satan steike.. 1640 kroner for to personer? Var det virkelig så dyrt i fjor også?kennethx skrev:enkel? dobbel?820 hel helg pr pers dobbeltrom, ca 1250 pr pers hele helgen for enkeltrom.