TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oppdatering vintertreffet.

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#159795  av Mr2 Mk2

Christian skrev:Jostein : Jeg må nok gjøre litt mer enn å lakke er jeg redd :lol:
Hehe ja den er grei,men det måtte jo gå slik tilslutt med den "sportslige"8) kjøringen ;) bare synd min var nylakkert :roll:
Christian skrev:De Impreza'ene var jaggu vrange med meg i dag, kjørte 10 sek fortere enn de med pigg/piggfrie dekk, men endte 9 sek dårligere enn den seneste med rallypigg. :lol: Beste rundetid for meg ble 2,48 på en 3Km bane... (2,52 på tidtakningsrunden)

Er uansett fornøyd med det siden bilen tross alt er en 2wd 8)

Hvilken effekt snakker vi på disse bilene da?

#159803  av Christian

Det er jeg faktisk ikke sikker på :oops: Lå vel fra 150 til ca 300 vil jeg tippe...

Tar de til sommeren :lol:

#159892  av daniel

eg hadde møtt opp eg, men økonomien var ikkje helt på topp.. men gleder meg til neste år, då e eg lett med.. kansje med ispigg??? har jo et sett med felger til overs.. men, e de dyre??? noen som vet??

#159954  av Kjelliken

8) Ga vel beskjed på forhånd at jeg ikke kunne den helgen.

Og det ser mørkt ut for treff utover sommeren om ikke noe helt utrolig skulle skje at jeg blir rik eller noe slikt hehe :roll:

#160089  av daniel

Christian skrev:de koster ikke all verden, fra 300 og oppover for brukte.

hmm.. det var jo gitt vekk.. får se.. funker vel fint med hakkapelitta piggdekk og.. det e det eg har framme, og diffbrems hjelper på og.... har ikkje satt meg fast en gang enda..