TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min 1990 Toyota MR2, nye bilder ;)

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#208426  av Dr.Ling

Det varmer å se at noen tar så godt vare på bilen. Minner jo selvfølgelig om min slik den var da jeg fikk den. Jeg har blitt litt slurven siste månedene. Hadde min parkert i fjor vinter under trekk og greier, og er ivrig vasker. Men nå er all styling tatt av (ser jeg på din bil så innser jeg at man jo ikke trenger mer enn 94+ leppa og senking så er jo bilen finfin), skiftet til piggdekk, og kjører rundt med skranglelyder her og der, og møkkete bil. :oops: Jeg burde skjemmes.

#208695  av Corolla GT

He he, takk for det

Har alltid likt å ta vare på bilene, men med denne blei det litt mer. :D Kan ikke si annet en at jeg gleder meg stort til sommeren.
Blir morro å se hvor lav den blir med gewinde.

Enig at det ikke er mye som skal til før MR2en blir fin. :)

Tok ikke sjangsen på å kjøre med den i vinter, men hvordan oppfører den seg på vinterføre.... ?

#210096  av japse-gnmfr

Hvor mye er den senket?? på bildene liksom

#210099  av Corolla GT

japse-gnmfr skrev:Hvor mye er den senket?? på bildene liksom
Hei, tror det er 35 mm... ?

Men snart er det justerbart så da blir den lavere. :D

#216821  av Corolla GT

Fant igjen et par bilder ifra i sommer + et med diverse deler ifra Fensport. Fikk iallefall med nok Fensport merker !! ;)

Bilde

Bilde

Bilde

#216923  av mr2cato

nydelig bil :D

#216933  av celicat23

Litt sent ute her, men gratulerer med utrolig fin mr2! Rimelig mange MR2 som begynner å se veldig slitene ut (og etter å lese litt poster: rimelig dårlige teknisk også) så nydelig og se en som har blitt/blir tatt vare på!

#217091  av Corolla GT

Takk takk til begge. :D

Til våren blir det iallefall :

Montering av H/R justerbart.
Lakkering av diverse som frontfanger, panser,skjermer + annet....¨
Muligens nye felger.

#230901  av Corolla GT

Da er det tid for å gjøre litt med MR2en, var oppe å tok av presseningen i stad, satte på batteripolene, og den fyra på første forsøk. God bil :D

Godt å høre lyden igjen, :wink:

Kjøpte ny spiller her for litt sia som jeg satte inn, Pioneer( BT 7700??)

Fornøyd med den.. :

Bilde

Et raskt bilde av bilen med mobil !!

Bilde

Få har jeg fått bestillt nye TRD Top Mounts fra fensport, bestillt hjelpefjører til H/R coiloiver kitet, og nye lenkarmer foran for at det skal passe.

8)

#237341  av Corolla GT

Bilen er på veien igjen !! :D

Bilen er nå senket med KYB agx dempere og Tein fjærer.
Passe senk :)

( H/R coiloiver kit tilsalgs, hbo. 5000 kr.. )

Må polere bilen igjen, men etter å ha brukt Autoglym produkter en del år vil jeg prøve noe nytt.
Noen som har forslag til en bra polish ?

Bilder :

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Svart bil, fort møkkete ?? neida :roll:
Sist redigert av Corolla GT den 29 apr 2007 18:35, redigert 1 gang totalt.

#237343  av GT_rider

Har brukt Sonax sine produkter på slutten av fjorårssesongen og til vårpussen i år. Er fornøyd med resultatet.

#241523  av Corolla GT

Da er bilen blitt autoglymma igjen :wink:

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

Skulle tatt noen bilder ifra andre sia også, men kamera gikk batteritomt..

Litt kjedelig at det ikke har skjedd så mye oppgraderinger med bilen, men holder den iallefall vedlike :)

#241527  av GhostRider88

utrolig fin bil du har. God å se at andre også tar vare på bilen sin og at det ikke bare er meg som er utrolig nøye :P

#241532  av Dr.Ling

Finfin. Det meste stemmer med denne bilen, fra felger og senking til soting til hvite blinkers og frontleppe :)

Men ser jeg rett? Dørstokkene, plastklossene nederst på bakfangern og skvettlappene bak er lakkerte? Ser sånn ut, og det bidrar jo til å få looken clean, spesielt når man er ivring med poleringsmaskinen.

#241577  av Corolla GT

GhostRider88 skrev:utrolig fin bil du har. God å se at andre også tar vare på bilen sin og at det ikke bare er meg som er utrolig nøye :P
Takk takk, hehe.. Bilen din har blitt fin fin den også :wink: