TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• streetmeet skedsmohallen 29/4-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#170261  av |plumbo

vet ikke hvordan jeg gjør om til divx fra dvd

#170279  av Carina_E

var det du som kjørte den røde rollaen??? så deg.. he var et tappert forsøk da :lol: syns det er bra noen satser jeg da... selv gidder jeg ikke... har prøvd å burne men bilen blir bare stående og sprette, så det er ikke noe kult.. har for lite hk ell for store hjul.....

#170346  av |plumbo

hehe stemmer det du skulle ha vært på hellerud slette rett etter at det åpna der da hadde du sett en vellykka burn out ;)
Vedlegg
IMG_0046.JPG
IMG_0046.JPG (177.79 kiB) Vist 900 ganger

#170371  av Carina_E

skulle nok det da ja 8)
men pen bil da... har ikke bilde av min her nå siden jeg siter på jobb... kan hende du så den.. var på varemessa og metro og ikea.. men dro ikke til hellerud siden det kosta kr der.. viste ikke hvor mange som dro dit... men skulle nok ha svingt innom en tur ja....

#170503  av |plumbo

var ikke så mange der så jeg var der 10 min så dro jeg til metro :D

#171310  av Carina_E

dette er bilen min... vet ikke om du så den men... var du i sverige idag?? om du var det så var det kansje deg jeg møtte rett føre grensa....??
Vedlegg
carina 3.jpg
carina 3.jpg (45.7 kiB) Vist 1248 ganger

#171467  av |plumbo

hehe stemmer det var i charlottenberg i går :) ( p.s. dyreste sverige turen ever 4200kr mindre i lomme boka etter og ha kjørt i 76km\t i 60sona :( men men ..

#171537  av Carina_E

hørtes ikke bra ut... men da var det sikkert deg jeg møtte like ved grensa da.. syns det var noe kjent med bilen... he

#171561  av |plumbo

Carina_E skrev:hørtes ikke bra ut... men da var det sikkert deg jeg møtte like ved grensa da.. syns det var noe kjent med bilen... he
kan stemme det ja :)