Side 3 av 4

Legg innLagt inn:29 mai 2006 22:35
av Xtr mk2 turbo
Har som sagt ikke mest peil på trimming enda... noe som sikkert vises.. Men er villig til å lære. Apropo sett hvis jeg skulle ha solgt greddy profec b spec 2 boostcontrolleren min i norge hva kunne jeg ha fått for den?? vil bare sjekke opp mot hva jeg må gi... ikke at jeg skal selge noen

Legg innLagt inn:29 mai 2006 22:41
av FireWalk
sleeper skrev:kan gjerne poste link til den railen til 1000kr...

(jeg skal kjøpe meg ny rail nå snart, og da var planen en wolfkatz rail..)
Ja få.. så sant det er noe å ha da... har kikket på wolfkatz sine, men syntes det er litt dyrt :?

Legg innLagt inn:30 mai 2006 19:28
av sleeper
FireWalk skrev:
sleeper skrev:kan gjerne poste link til den railen til 1000kr...

(jeg skal kjøpe meg ny rail nå snart, og da var planen en wolfkatz rail..)
Ja få.. så sant det er noe å ha da... har kikket på wolfkatz sine, men syntes det er litt dyrt :?
syntes også de er ganske stive i pris.. men så lenge det ikke finnes noen bedre alternativ så er det ikke så my eog gjøre med det...

med mindre trådstarter kan svare på hvor han har sett til 1000kr da!?!?

Legg innLagt inn:30 mai 2006 21:04
av Xtr mk2 turbo
he he... som sagt har ikke "trådstarter" mest peiling enda, så det kan hende jeg har tatt munnen for full... det var vel egentlig han jeg pratet med i butikken som sa han hadde en til 800kr... men jeg har muligheten for å bestille litt forskjellig fra hong kong så jeg kan jo sjekke prisene der... :oops:

Legg innLagt inn:30 mai 2006 21:15
av sleeper
Xtr mk2 turbo skrev:he he... som sagt har ikke "trådstarter" mest peiling enda, så det kan hende jeg har tatt munnen for full... det var vel egentlig han jeg pratet med i butikken som sa han hadde en til 800kr... men jeg har muligheten for å bestille litt forskjellig fra hong kong så jeg kan jo sjekke prisene der... :oops:
mulig han skaffer en toppmata rail til ca 1000kr, men tviler på at han skaffer en sidemata (som det er på din motor) til den prisen...
men hvis han gjør det så skrik ut da! :wink:

Legg innLagt inn:30 mai 2006 21:46
av cryptor

Legg innLagt inn:30 mai 2006 21:47
av sleeper
top feed ja, men ikke side feed som det er org på bilen...

Legg innLagt inn:30 mai 2006 23:28
av FireWalk
jeg skal nok ha top feed istedetfor sidefeed. Mye enklere med top feed, samt lettere å få tak i duser og![/list]

Legg innLagt inn:02 jun 2006 00:04
av MrTo
Hvor mye HK har du lov til og ha på di orginale bremsene ? er det samme størresle på bremsekiver/kaliper med og uten turbo?

Legg innLagt inn:02 jun 2006 07:38
av CelicaTurbo
er samme størrelse ja, ca innenfor årsmodeller, det skjedde en oppgradering i 92 for GTi og 93 for Turbo..

Legg innLagt inn:02 jun 2006 15:21
av sleeper
MrTo skrev:Hvor mye HK har du lov til og ha på di orginale bremsene ? er det samme størresle på bremsekiver/kaliper med og uten turbo?
er vel ikke godkjent for mer en org hk med mindre toyota norge eller TUV i tyskland sier noe annet...

Legg innLagt inn:02 jun 2006 18:51
av jumbo
sleeper skrev:er vel ikke godkjent for mer en org hk med mindre toyota norge eller TUV i tyskland sier noe annet...
Vel, de er jo i hvertfall godkjent for org antall hk i turbo versjonen, ettersom disse er like for turbo og NA innenfor samme revisjon

Legg innLagt inn:06 jun 2006 10:31
av Raze_r
litt utenom men...: hvem NA motor er det som har mest hk,og hvor mye er det i den.
har lyst på litt mer,men er usikker på å sette inn en turbo ettersom det er na motor nå,og tar sjans på å ikke registrere så da er det sikkert lettere å bli stoppa m turbo. hvertfal lettere å finne det ut.

Legg innLagt inn:06 jun 2006 11:40
av CelicaTurbo
NA med flest hester er BEAMS 3S-GE motoren, med VVT-I ventilstyring, 200-210PS, ble produsert fra 1997 mener jeg, og avsluttet i 1999. Var tilgjengelig med siste modell MR2 samt Altezza 200-ett-eller-annet..

Legg innLagt inn:06 jun 2006 15:15
av Raze_r
er det noe som passe rett oppi min eller?