Side 3 av 3

Legg innLagt inn:25 jun 2006 16:53
av erling
Hvordan ser pluggene ut da? Hvordan er bensintrykk?

Legg innLagt inn:25 jun 2006 19:14
av MR2WideBody
erling skrev:Hvordan ser pluggene ut da? Hvordan er bensintrykk?
Pluggene er sånn passe sota, og bensintrykket er rimelig bra, husker ikke hva jeg målte. Men det var ganske likt det som står i BGB, husker jeg ikke feil så var det over.
Har byttet bensinpumpe, og ny regulator

Legg innLagt inn:16 sep 2006 15:28
av MR2WideBody
Da er endelig problemet løst, snakket med MR2Turbo for en god stund siden, og han visste med stor sannsynlighet hva problemet var etter å ha opplevd noe lignende selv.. Så en stor takk rettes til han..

Var elektrisk kobling, var en krets som ikke fikk signalene den skulle ha.

Prøvde bilen for første gang i går, etter å ha stått siden oktober i fjor med diverse oppgraderinger og tull..

Men må bare få skrevet det, dette går noe helt jævlig!!
Spinner løs på 1-2 og 3 gir på tørr asfalt, skitmorro..
Så nå gjenstår det bare småtterier før den er kjørbar for norske veier..

Men etter å ha kjørt 2-3 mr2 turboer så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke kom med det i alle.. (Sier ikke at 3s-ge bare er tull, for den er morsom den og. Men kan ikke helt samenlignes)

Så neste år skal jeg på Dagali hvis Christian arrangerer igjen, savnet å være der i år, sinnsykt morro i fjor

Legg innLagt inn:16 sep 2006 15:28
av MR2WideBody
Da er endelig problemet løst, snakket med MR2Turbo for en god stund siden, og han visste med stor sannsynlighet hva problemet var etter å ha opplevd noe lignende selv.. Så en stor takk rettes til han..

Var elektrisk kobling, var en krets som ikke fikk signalene den skulle ha.

Prøvde bilen for første gang i går, etter å ha stått siden oktober i fjor med diverse oppgraderinger og tull..

Men må bare få skrevet det, dette går noe helt jævlig!!
Spinner løs på 1-2 og 3 gir på tørr asfalt, skitmorro..
Så nå gjenstår det bare småtterier før den er kjørbar for norske veier..

Men etter å ha kjørt 2-3 mr2 turboer så skjønner jeg ikke hvorfor de ikke kom med det i alle.. (Sier ikke at 3s-ge bare er tull, for den er morsom den og. Men kan ikke helt samenlignes)

Så neste år skal jeg på Dagali hvis Christian arrangerer igjen, savnet å være der i år, sinnsykt morro i fjor

Legg innLagt inn:16 sep 2006 17:57
av Biggen
Kan du utdype litt mer detaljert hva som var feilen...?
Ble nyskjerrig her nå......... :D

Legg innLagt inn:16 sep 2006 18:43
av MR2WideBody
Biggen skrev:Kan du utdype litt mer detaljert hva som var feilen...?
Ble nyskjerrig her nå......... :D
Kan jeg vel kanskje, er ikke veldig flink på å forklare sånne ting men jeg kan prøve

Det som skjedde er som beskrevet tidligere i denne posten, tenningen ville ikke holde seg på riktig innstilling. Hjalp ikke engang å kortslutte klemmene i diagnoseboksen for å låse tenningen..
Tenninga gikk fra ca -250 grader og opp til 3-400 grader. Noe som er klin gæli.

Og bensinstrykket er en helt egen historie, gikk som en jojo sammen med tenninga..

Men etter å ha koblet sammen to ledninger så fungerte den som bare fy...
Går perverst...

Legg innLagt inn:16 okt 2006 19:36
av kaimagne
Fikk gleden av å sitte på inne på verkstedområdet i går... Huttetu, den bilen er et råskinn! Når han bare får justert opp forstillinga og montert litt strammere foringer, så blir dette sinnsykt bra!
Synd at jeg ikke fikk sjekka hvordan den var på annet enn første gir, men det kommer til å dra avgårde ganske brutalt, spesielt etter mapping og justering...
Blir spennende å følge med videre utover vinter'n...[/quote]

Legg innLagt inn:16 mar 2007 18:44
av MR2WideBody
Begynner virkelig å skje litt igjenn.. Laster opp en liten smakebit bare, kommer nok flere etterhvert.. Begynner å få noen på pcen

Legg innLagt inn:15 mai 2007 17:26
av aneriks
MR2WideBody skrev:
Biggen skrev:Kan du utdype litt mer detaljert hva som var feilen...?
Ble nyskjerrig her nå......... :D
Kan jeg vel kanskje, er ikke veldig flink på å forklare sånne ting men jeg kan prøve

Det som skjedde er som beskrevet tidligere i denne posten, tenningen ville ikke holde seg på riktig innstilling. Hjalp ikke engang å kortslutte klemmene i diagnoseboksen for å låse tenningen..
Tenninga gikk fra ca -250 grader og opp til 3-400 grader. Noe som er klin gæli.

Og bensinstrykket er en helt egen historie, gikk som en jojo sammen med tenninga..

Men etter å ha koblet sammen to ledninger så fungerte den som bare fy...
Går perverst...
du vet ikke hvilke ledninger det var?? har noe av samme problemet..