Da var jeg omsider kommet hjem igjen...
Og hva skal jeg si...helgen ble ikke HELT som jeg hadde håpet på... Med knust stempel og blåst topp-pakkning på vei opp, var det bare å parkere bilen og sitte på til ACR.
I den annledning, takk til Christian for ha en en masete "bæærgenser" som passasjer, og arne for litt bagasje transport.
Takk også til de som jeg fikk sitte på med på banen, det var artig (Christian, Tommy, Morten, Jan-Erik, Toyparts, og ellers de jeg måtte glemme akkurat nå når jeg er "litt" trøtt etter ACR -> Bergen i bil, i ett strekk.)
Søndagen fikk imidlertid ett kraftig oppsving, da fikk jeg faktisk kjøre på banen! Lars og Tommy hadde nemmelig utpå kvelden dagen før lovet meg å få kjøre bilene deres på banen på søndagen...Lurer på om de angret på det dagen etter, men kjøre gjorde jeg, lars letet etter bremsepedalen litt som passasjer i sin egen bil ett par ganger

, men jeg kjørte jo egentlig ganske fint

Lurer på om de ikke var helt enig i det
En KJEMPE takk skal de i allefall ha begge to, hadde aldri trodd jeg skulle få kjøre etter bilen min havarerte på vei opp.
Og til slutt må jeg gi en takk til Chis og Karl for overnatting i trondheim på vei opp.
Super sosial gjeng alle sammen, jeg kommer sterkere tilbake neste gang, vær du sikker!