TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bilde av Mr2 med 30mm senking og 18"

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#187727  av BrennaRacing

Har avbestilt supersport fjærene i dag, å i morra drar jeg å bestiller Tein...

Kjører på orginale dempere foreløbig jeg....En jeg kjenner kjører med 50mm fjærer å orginale dempere, å det funker fett det :D

#187732  av lasse

Husk ihvertfall å kappe demperstopperne, ellers vil den ligge å hvile på disse og det er utrolig ubehagelig (snakker av erfaring...)
Eventuelt går det an å kjøpe mansettene fra 92+, disse har kortere demperstoppere.

#187777  av Mr2 Mk2

BrennaRacing skrev:.Du får de kjøpt hos be-4-you hvis du skal ha dem i Norge :D
Sjekket på be-4-you fant ikke fjærene på siden(regner med det bare er å sende mail da :S), hvor har du tenkt å kjøpe fra? vet du om det er noe betydelig prisfjorskjell på revision6 kontra be-4-you ?Og eller leveringstid?

#187809  av BrennaRacing

Har hørt at det koster 2700 på be4you...Skal bestille derifra hvertfall...

Leveringsstid er jeg usikker på

#188167  av BrennaRacing

Mr2 Mk2 skrev:
BrennaRacing skrev:.Du får de kjøpt hos be-4-you hvis du skal ha dem i Norge :D
Sjekket på be-4-you fant ikke fjærene på siden(regner med det bare er å sende mail da :S), hvor har du tenkt å kjøpe fra? vet du om det er noe betydelig prisfjorskjell på revision6 kontra be-4-you ?Og eller leveringstid?
Var å bestillte i går...Sto at den senket 37 foran og 38 eller 39 bak....

Kostet ca 2700 og leveringstiden var på 2 uker :D

#204882  av BrennaRacing

Da har jeg fått senket bilen...Fjærene var veldig mye forsinket, fordi disse var utsolgt i Norge, så jeg måtte vente på at de skulle produsere nye...

Men fikk de på i dag hvertfall...Det ble faktisk helt perfekt...Subber litt ved full sving, men det er ikke så mye...Kjører med felger med ET 42 så jeg er glad jeg ikke kjøpte spacere før jeg senka den, for da hadde den subba hele tiden..

Bilder kommer når jeg får lagt de inn på dataen

#204933  av FireWalk

Her er iallefall et bilde av min med 18" og 40 (?) mm senking og 35 profil dekk. Jeg måtte ta vekk spacerene mine bake pga det var ikke plass til dekket der... Men skal få valset hjulbuene når bilen skal lakkes om igjen så da får jeg dem på igjen til våren.. :)
Vedlegg
18felg.jpg
18felg.jpg (56.6 kiB) Vist 102 ganger

#205365  av BrennaRacing

Pen bil Firewalk :D Helt perfekt senket :)

Har lagt ut bilder av min her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.p ... 363#205363