VeilSide skrev:ja selvfølgelig, er ei 4 mans hytte og jeg har med en kammerat så da er vi full hytteaneriks skrev:Får jeg betale det tredje rommet? Det er sånnt 99% sjangs for jeg dukker oppCelicaTurbo skrev:aneriks: betaler gjerne for en plass i hytten jeg også, om det fremdeles er romjepp
aneriks skrev:Det er flott, sender du meg et telefonnummer på PM da så har jeg noen å ringe om jeg ikke finner deg utover dagen?CelicaTurbo skrev:aneriks: betaler gjerne for en plass i hytten jeg også, om det fremdeles er romjepp
Neemi skrev:Noen som er drevne på veien oppover fra Romerike?Jeg skal oppover fredags ettermiddag, så da kan vi jo kjøre kolonne som i fjor. Greit å ha ei å danne baktroppen med når vi skal over de verste dumpene fra Tunhovd og videre, gikk ikke spesielt fort der i fjor med de lave bilene våres om jeg husker rett
Jeg og Rage sitter og vurderer om vi skal dra opp allerede fredag for å slippe å stå opp grytidlig på lørdagen.
jan-erik skrev:Når det gjelder veien er det vel bare å kjøre via Gardermoen til Roa og Hønefoss, og så RV7 videre.
jumbo skrev:Deler av veien over fra Nesbyen til Dagali er inspirerende, men nok med dumper til at forslaget ditt vurderes meget sterkt!jan-erik skrev:Når det gjelder veien er det vel bare å kjøre via Gardermoen til Roa og Hønefoss, og så RV7 videre.
Om du på noe stadium uansett passerer gardermoen, vill jeg på det sterkeste anbefale å kjøre oslo, drammen, kongsberg, og opp numedal (skiltet Geilo fra Kongsberg).... Mulig det blir ei mil eller to ekstra, men utrolig mye bedre vei