TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Landstreff sør! Liste oppdatert 8/9-06

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#190995  av aneriks

måtte ikke ha hjelm i fjor i alle fall så da må man sikkert ikke det i år heller.
jeg har og bestilt hytte på solvang camp. skal betale kjøring den 20 når jeg får lønning,
har forresten 2 ledige senger i den hytta

#191073  av VeilSide

Ja ... jeg må bare få ornda det jeg skal så blir det påmelding fra denne kanten også. Kan godt ta den ene senga på hytta jeg. Biter relativt lite og lyver heller ikke slikt det blir for mye :P

#191076  av CelicaTurbo

hm, etter litt undersøkelse på gulesider og søk på nummeret som Christian oppgav i posten så ser det ut til at Solvang Camping = Dagali Camping :)

aneriks: betaler gjerne for en plass i hytten jeg også, om det fremdeles er rom ;)

#191126  av aneriks

CelicaTurbo skrev:aneriks: betaler gjerne for en plass i hytten jeg også, om det fremdeles er rom ;)
jepp :D

#191129  av VeilSide

aneriks skrev:
CelicaTurbo skrev:aneriks: betaler gjerne for en plass i hytten jeg også, om det fremdeles er rom ;)
Får jeg betale det tredje rommet? Det er sånnt 99% sjangs for jeg dukker opp :D

#191130  av aneriks

VeilSide skrev:
aneriks skrev:
Får jeg betale det tredje rommet? Det er sånnt 99% sjangs for jeg dukker opp :D
ja selvfølgelig, er ei 4 mans hytte og jeg har med en kammerat så da er vi full hytte :D

#191190  av Toye

Blir bilen klar så kommer jeg også!

Ny styling fra England og hellakkering i fargen Lamborghini Murcielago 8)

C U there :)

#191203  av CelicaTurbo

aneriks skrev:
Det er flott, sender du meg et telefonnummer på PM da så har jeg noen å ringe om jeg ikke finner deg utover dagen? :)

#191432  av Neemi

Noen som er drevne på veien oppover fra Romerike?
Jeg og Rage sitter og vurderer om vi skal dra opp allerede fredag for å slippe å stå opp grytidlig på lørdagen.

#191437  av Mr2 Mk2

I`ll be there :)

#191468  av jan-erik

Neemi skrev:Noen som er drevne på veien oppover fra Romerike?
Jeg og Rage sitter og vurderer om vi skal dra opp allerede fredag for å slippe å stå opp grytidlig på lørdagen.
Jeg skal oppover fredags ettermiddag, så da kan vi jo kjøre kolonne som i fjor. Greit å ha ei å danne baktroppen med når vi skal over de verste dumpene fra Tunhovd og videre, gikk ikke spesielt fort der i fjor med de lave bilene våres om jeg husker rett :D

Når det gjelder veien er det vel bare å kjøre via Gardermoen til Roa og Hønefoss, og så RV7 videre.

Erling, Markus, Lise og Morten kommer vel også oppover på fredagskvelden, så blir vel sikkert mye sosial moro på fredagskvelden også ...

#191471  av Neemi

Ah....høres helt supert ut :)
Husker godt de veiene ja, blir vel enda verre for min del i år, bilen er greit mye stivere enn i fjor, hehe.
Bare å stille alt på mykeste før vi kjører inn på de verste partiene.

#191539  av Magne

Jeg vil væ me på kolonne jeg ååå!! 8)

Har lyst å dra oppover Fredagen jeg og.

Noen fler som skal ha hytte?

#191551  av jumbo

jan-erik skrev:Når det gjelder veien er det vel bare å kjøre via Gardermoen til Roa og Hønefoss, og så RV7 videre.

Om du på noe stadium uansett passerer gardermoen, vill jeg på det sterkeste anbefale å kjøre oslo, drammen, kongsberg, og opp numedal (skiltet Geilo fra Kongsberg).... Mulig det blir ei mil eller to ekstra, men utrolig mye bedre vei

#191562  av jan-erik

jumbo skrev:
jan-erik skrev:Når det gjelder veien er det vel bare å kjøre via Gardermoen til Roa og Hønefoss, og så RV7 videre.

Om du på noe stadium uansett passerer gardermoen, vill jeg på det sterkeste anbefale å kjøre oslo, drammen, kongsberg, og opp numedal (skiltet Geilo fra Kongsberg).... Mulig det blir ei mil eller to ekstra, men utrolig mye bedre vei
Deler av veien over fra Nesbyen til Dagali er inspirerende, men nok med dumper til at forslaget ditt vurderes meget sterkt!

SÃ¥ hva med en kolonne fra Lier?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12