TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Gatebil Rudskogen 8-10 september 2006

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#195273  av Harkoon

Jeg har fått "reservert" plass jeg og.. Har lagt om noen gamle vinterdekk og lagt dem i bagasjen... :)

Jeg er klar til røyk!!! :)

#195281  av Erlend

Hadde det vært helga etterpå hadde jeg vært med :x

Edit: Umm...Dagali altså ;) Gatebil blir uaktuelt...

#195290  av Carina_E

har også fått plass her og....
blir bra detta... håper man klarer og org sånn att vi kan stå sammen...

#195478  av _RaptoR_

må korrigere siste innlegg..... Tar heller turen til gatebil på søndag, så sant ikke været suger!

#195528  av Carina_E

blir nok til å ta turen på søndag for min del også.....
får bar ekrysse fingrene og håpet at været blir bra.. 8)

#195610  av gnmfr

smegol skrev:Ingen ting er for seint :D
Som sakt bare å møte opp tidlig, så har du nok stor mulighet til å komme inn med bilen. Hvis du blir ferdig og har lyst til å stille ut.
Tviler på at vi er 10 stk. eller mer som har meldt seg på, slik at vi får vår eget sted. Så da er det bare å finne seg en ledig plass :D
Så hvis jeg er der grusomt tidlig på morran så har jeg en mulighet? :? Hvor skal jeg kjøre henn da? Stille meg i kø bare sammen me alle andre? :lol: Må jobbe hele fredag kveld, og mest sannsynlig hele lørdan også, så kanskje jeg dukker opp tidlig på søndan 8)

#195774  av Neemi

gnmfr skrev:
smegol skrev:Ingen ting er for seint :D
Som sakt bare å møte opp tidlig, så har du nok stor mulighet til å komme inn med bilen. Hvis du blir ferdig og har lyst til å stille ut.
Tviler på at vi er 10 stk. eller mer som har meldt seg på, slik at vi får vår eget sted. Så da er det bare å finne seg en ledig plass :D
Så hvis jeg er der grusomt tidlig på morran så har jeg en mulighet? :? Hvor skal jeg kjøre henn da? Stille meg i kø bare sammen me alle andre? :lol: Må jobbe hele fredag kveld, og mest sannsynlig hele lørdan også, så kanskje jeg dukker opp tidlig på søndan 8)
Bare sånn for at de som var for sent ute ikke skal bli altfor skuffet.
Har du ikke meldt deg på utstillingen slik at du ikke har mottatt utstillingspass er det heller tvilsomt at man kommer inn.
Man kan selvfølgelig være heldig, men når vi stadig opplever at de med pass ikke kommer inn engang så er det heller tvilsomt.
Uansett hvor mange plasser det måtte være der oppe.

#195800  av smegol

Så sant så sant...
Det var vel ikke mitt tilfelle du tenkte på da , jeg opplevde det sist gatebil :D
Men det er vel ikke helt sansynelig at det kommer 36500 denne gangen, eller gjør det det? Vel det får tiden vise, time will show :D

#195830  av |plumbo

planer om lørdag jeg i allefall

#195864  av steffen karlstad

mk1`ern er satt på henger og reiser oppover i dette øyeblikk, ses...
gleder meg til 3 dager kjøring...

#195889  av @lpher

Da setter vi snart snuten nedover mot rakkesad ihvertfall ;)