TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Min MR2 1991mod. :D

• Skryt, prat og kommentarer.
Skryt, prat og kommentarer.

#203519  av EvolutionTurbo

Konge hvis jeg kunne fått kjøpt de lyktene av deg hvertfall;) og vet du om det er forskjell på radiatoren på gti'en og turboen? min er potte tett:(
og evt, om det er noe igjen av din da:S Fikk en tåre i øye av det bildet der ja, ikke morro i det hele tatt:S

Ps: var det senkesett på den?

#203532  av injee

EvolutionTurbo skrev:Konge hvis jeg kunne fått kjøpt de lyktene av deg hvertfall;) og vet du om det er forskjell på radiatoren på gti'en og turboen? min er potte tett:(
og evt, om det er noe igjen av din da:S Fikk en tåre i øye av det bildet der ja, ikke morro i det hele tatt:S

Ps: var det senkesett på den?
Lyktene skal vi sikkert kunne ordne!
Radiatoren min aner jeg ingenting om enda.. har ikke sett under der.. :)

Senkesett var det også ja! 35mm mener jeg. Kan se på det også når jeg er hjemme igjen...

#203547  av EvolutionTurbo

injee skrev: Lyktene skal vi sikkert kunne ordne!

Senkesett var det også ja! 35mm mener jeg. Kan se på det også når jeg er hjemme igjen...
Kjempebra, kan ikke du sende meg en PM eller mail når du er hjemme å har fått sett på det da?;)

#203564  av injee

EvolutionTurbo skrev:
injee skrev: Lyktene skal vi sikkert kunne ordne!

Kjempebra, kan ikke du sende meg en PM eller mail når du er hjemme å har fått sett på det da?;)
Of course! Will do!

#203880  av CelicaTurbo

Hiver meg på her, har du også venstre tåkelys i god stand fra den bilen?

#205151  av Mr2Even

Hei igjen. jeg har spurt om du hadde ac-knappen og nå lurer jeg på om du har askebegeret også til salgs?