Side 3 av 5
Legg innLagt inn:22 nov 2006 17:52
av WRC
Legg innLagt inn:22 nov 2006 18:10
av Stiansen
Legg innLagt inn:07 mar 2007 22:12
av WRC
Kammene har nå kommet inn. HKS 264 in og Ex. Har ikke kjørt med den enda, men den virker veldig mye sintere nå, Høres nesten ut som en motorsykkel ved litt rusing på litt turtall.
Har også byttet vinge. Holder nå på med oppshining innvendig og utvendig.
Her er noen bilder av hvordan bakparten ble med ny vinge. TRD vinge med carbon midtdel.
Legg innLagt inn:07 mar 2007 22:45
av Stiansen
Ble bra med ny vinge ja
Fullfører carbon-stilen din

Legg innLagt inn:08 mar 2007 19:16
av tore 95 tt euro spec
nice

Legg innLagt inn:08 mar 2007 21:21
av Kilgallon
Fet vinge

Legg innLagt inn:09 mar 2007 14:45
av Quicksilver
Veldig pen bil

Legg innLagt inn:09 mar 2007 17:01
av christer
porno det der....
likte spesielt størrelsen på enderøret...
Legg innLagt inn:09 mar 2007 21:54
av tommis
Har den vingen liggende i boden jeg også. Vet ikke om den kommer på enda, liker den orginale så godt

Får bilen en annen lyd i motoren/potta hvis man bytter kammer?? Var det orginalkammene som sto i før eller? Mye jobb å bytte kammer?
Legg innLagt inn:10 mar 2007 00:23
av soltec
Nydelig bil, hvilken eksos du har? likte endestussen

Legg innLagt inn:11 mar 2007 10:22
av WRC
tommis skrev:Har den vingen liggende i boden jeg også. Vet ikke om den kommer på enda, liker den orginale så godt
Får bilen en annen lyd i motoren/potta hvis man bytter kammer?? Var det orginalkammene som sto i før eller? Mye jobb å bytte kammer?
Var orginale j-spec kammer som stod i før ja. de var vel 224grders kammer, nå er det 264graders. og nesten 1.5mm høyere løft.
Lyden på tomgang ble nesten lik, men det ble en mye sintere lyd ved litt rusing. Er ikke så mye jobb å bytte, men tar fort litt tid, når man gjør det for første gang, og skal passe på å gjøre alt rett.
Legg innLagt inn:11 mar 2007 15:34
av <Supramannen>
du skulle hatt noen sideskjørt og et hekkskjørt, da får du ikke finere MKIV;)
Legg innLagt inn:11 mar 2007 17:12
av soltec
<Supramannen> skrev:du skulle hatt noen sideskjørt og et hekkskjørt, da får du ikke finere MKIV;)
Der er ikke eg helt enig, synes faktisk MKIVèn er finest orginal, det vil da si med en carbon lippe, panser og rrm vinge med carbon senter.
Liker denne bilen slik den er. hadde passet med noen fete felger, bred crome kant og svart senter.
Legg innLagt inn:11 mar 2007 20:07
av sx-4-ever
Skal fint kjøpe den av deg om noen år

hoho
Legg innLagt inn:11 mar 2007 21:37
av WRC
soltec skrev:<Supramannen> skrev:du skulle hatt noen sideskjørt og et hekkskjørt, da får du ikke finere MKIV;)
Der er ikke eg helt enig, synes faktisk MKIVèn er finest orginal, det vil da si med en carbon lippe, panser og rrm vinge med carbon senter.
Liker denne bilen slik den er. hadde passet med noen fete felger, bred crome kant og svart senter.
Er ganske enig. er derfor den er slik den er. enda iallefall.
Felgene ser litt kjedeligere ut på bilder en i virkeligheten, synes selv de passer bra til "Racestuket" bilen har. Men kunne godt tenkt meg noen felger etter din beskrivelse ja. vi får se hva som skjer med tiden. Har som nevt tidligere planer om å selge iløpet av denne sesongen.