Side 3 av 3

Legg innLagt inn:04 jan 2007 10:41
av 95TT
Et lite tips ang. bakaksel. Bruk en 1031 akesel fra volvo 240, sett i Dana31 diff fra krb og kort den inn etter det ønsket du har og heng den opp i 4link+wattlink. :P hadde jeg gjort hvertfall :P vet ikke hvor mange hester du hadde tenkt deg, men den akslingen holder til en 500 hk hvertfall, + at når akslingen blir kortere så tåler den sikkert litt mer også. :P

Legg innLagt inn:04 jan 2007 11:26
av Andreazz
95TT skrev:Et lite tips ang. bakaksel. Bruk en 1031 akesel fra volvo 240, sett i Dana31 diff fra krb og kort den inn etter det ønsket du har og heng den opp i 4link+wattlink. :P hadde jeg gjort hvertfall :P vet ikke hvor mange hester du hadde tenkt deg, men den akslingen holder til en 500 hk hvertfall, + at når akslingen blir kortere så tåler den sikkert litt mer også. :P
Datsunen veier jo ganske mye mindre en en Volvo også, så da holder den ivertfall..

Legg innLagt inn:04 jan 2007 15:51
av celica_st185
TurboKnut skrev:
celica_st185 skrev:var endel rust her ja :) Vet du forresten hva vekta er på bilen orginalt?
710 kg.
Bør jo gå ganske bra bare med en ca18 med 200 gamper da :) En sperra bakaksling så har du mye morro der :P

Legg innLagt inn:01 sep 2007 19:57
av tettwatt
Har det skjedd noe her det siste halvåret, eller har prosjektet vandret heden??? :)