Han jeg kjøpte bilen av sa det var lov og kjøre med prøveskilter i Norge, Sverige og Danmark, så jeg tok en kjapp tur før jeg tok hjem til Stavanger.
Om det blir skilter kommer ann på om de snart begynner og godta TUV papirer igjen. Naboen jobber hos BT og er med i en "spesiell" gruppe som mottar alle TUV dokumentasjoner på japanske biler for gjennomgang.
Han sa at det ikke nytta og komme med TUV papirer nå. Kunne komme tilbake til han etter nyttår og høre om de har fått noe oppklaring hos TUV i Tyskland, da de har funne ut at dette ikke er "helt reint" det de driver med der nede.
Specs på bilen er ikke mye
Er en 1995 modell, gått 84700km nå. Er automat, og har faktiskt vurdert og beholde automaten om jeg får skilter fordi det var veldigt behageligt når den drog så bra.
Den har Veilside catback, hks soppfilter og senkefjærer. Og det er "populære" Earth kittet som skal gi 20 ekstra hk etter ebay

... Ellers original.
Etter som det ser ut på skruer o.l i motor rom så ser det ikke ut til at noen har skrudd i den noen gang!
Mvh. sx-4-ever
Yamaha FZR 88mod (bygget til 2000 R1 med turbo motor)
BMW 5-serie 525i. 97mod
X : 3 stk Nissan 200sx s13
X : BMW 3-serie 320i
X : 3 stk Toyota Supra RZ Twin Turbo
X : Mazda RX7 FD3S 93mod