TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Celica St162 er feridg nÃ¥. (FireFox sin gamle)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.

Yes

#222972  av turbokjell

Morro det hvis du svinger innom. Svein som er i farta gitt. Målet er å få den sammen til helga men tok fyr i brennerene til boksa på jobben idag. Så er litt uvisst.

#223030  av |plumbo

hehe oki såpass! jaja er ikke greit
 #224363  av turbokjell

Da var bilen ferdig montert å levert nye eier :P
Da jeg plutselig hadde litt mange biler. Igjen :P
Vedlegg
ABCD0013.JPG
ABCD0013.JPG (246.23 kiB) Vist 1363 ganger

#224384  av FireFox

Se der ja! det er gutten sin det :D syndt du solgte den nå som den endelig var ferdig ;) er den nye eieren her på forumet el?

#224388  av turbokjell

Nei han er ikke det. Er fra Oslo da. Skulle gjerne kjørt den noen uker først men, han maste så fælt.

#262340  av sleeper

ser at denne bilen har funnet veien til skien!? noen her som eier den?

#262479  av Rømmling

så vis vi ser på denne over tid. Firefox stylet den og den hva nydelig da den ble solgt. nye eieren vraket den så kjøpte turbokjel den pusset den oppigjen så den kunne skinne igjen og selger den. du har forsikret deg om at den nye eieren passer på den denne gangen da. dette er en nydelig bil

#262577  av turbokjell

Så at han som kjøpte den av meg hadde lagt den ut på autodb til salgs til 25.000kr på grunn av økonomiske problemer. Så det er det nok en fra Skien som kjøpte den av han.

#262620  av sindrejl

hihi.. rosa ;) er noe med den rødfargen som gjør at det ser rosa ut på bilder :) sett flere biler med samme tendens

#262633  av sleeper

sindrejl skrev:hihi.. rosa ;) er noe med den rødfargen som gjør at det ser rosa ut på bilder :) sett flere biler med samme tendens
den ER rosa... :wink:

#262656  av FireFox

Hehe, den ble litt mer rosa enn det jeg hadde tenkt, men ble jo bra resultat fordet ;)

Er en blanding av Rød, rosa og blå perlemor.

Men hva skjer med de orginale felgene som er på de siste bildene? har den ikke noen skikkelige felger lenger? :p

#262674  av sindrejl

sleeper skrev:
sindrejl skrev:hihi.. rosa ;) er noe med den rødfargen som gjør at det ser rosa ut på bilder :) sett flere biler med samme tendens
den ER rosa... :wink:
oh.. :oops: :shock: 8) :lol: :lol:

#262684  av sleeper

FireFox skrev:Hehe, den ble litt mer rosa enn det jeg hadde tenkt, men ble jo bra resultat fordet ;)

Men hva skjer med de orginale felgene som er på de siste bildene? har den ikke noen skikkelige felger lenger? :p
jo trur det står noen 17" på den nå.. har ikke sett så nøye siden jeg bare har sett den når den kjører..

#262696  av FireFox

sleeper skrev:
FireFox skrev:Hehe, den ble litt mer rosa enn det jeg hadde tenkt, men ble jo bra resultat fordet ;)

jo trur det står noen 17" på den nå.. har ikke sett så nøye siden jeg bare har sett den når den kjører..
Okey.. kansje det er dine gamle? :D

#262700  av sleeper

mulig det er mine gamle.. hadde vært litt morsomt hvis det var det.. :lol:
da har de ivertfall fått seg en rundtur i norge for så og komme tilbake