TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MK1 styling.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#35912  av Kenny

MRQ skrev:med andre ord , så trenger du folk for dugnad ?

he he :P Hadde ikke vert dumt å fått hjelp av noen som har gjort det før nei...

#35914  av Kenny

MRQ skrev:om ikke det fungerer , er det vel dumpingpris rett mot hagen min ? :P
Lite trolig... :lol:
Det SKAL!!! på bilen... Koste hva det koste vil...

Har foresten begynt å støpe nytt hanskerom i glessfiber.. :)
snart ferdig med støpingen.. :)
må bare bygge på kantene litt, og kutte de til etterpå... så blir det et lag med gelcoat eller noe for å få en skikkelig finnish... :) så blir det lakkert hvitt, får plexi glass lokk, og PC'n med neonlys, og ide kalbler med neon lys oppi, så tror jeg det blir tøft... :)

#35953  av MR2turbo

Her er ett par bilder av Johnny Friis sin, med det kittet du har bestillt Kenny..
Så den da jeg besøkte han og MR2 Drivers Club Denmark i høst, skikkelig flott bil!

Bilde
Bilde

#36009  av Kenny

ser at han har sparklet overgangen mellom hjulbuer,fangere og skjørt...
er det egentlig så lurt da? hvis jeg må ha av noe av det, så må jo bilen lakkeres på nytt, å det er jo kanskje noe ugunstig?

det er jo klart finere når det er sparklet sånn, men er også redd for at det skal sprekke opp.. må jo være sykt bra skrudd fast for at det skal holde liksom... blir jo en del vibrasjoner å sånn, plus at bilen kommer sikkert til å vri seg litt når jeg gir på når jeg har fått i den nye motoren... :?

noen som har noen gode tips her... ? har ikke akkurat lang erfaring med karosseri arbeid likzom... :oops: :oops:

#37637  av MRQuoc

shit , jeg har vært borte herfra litt , men .. jeg er ikke så kyndig på karroseri selv , kun mekanisk :] .

så jeg kan nesten fatte hvordan det er å "komme i gang" med noe man nesten vet går galt første gangen :p ..

krysser fingre for at du fikser det bra , jeg forøvrig drukner litt til blant mine fartsbøter ( ATTER EN GANG )