Side 3 av 8
Legg innLagt inn:25 jul 2007 22:53
av celicat23
Pen bil. Likte valget av lys (både forann og bak). Ser sintere ut med en gang

Legg innLagt inn:30 jul 2007 19:17
av csstian
Da var spilleren og nye 6x9" montert.Å lyden var jo ikke til å kjenne igjen.Meget førnøyd!!
Legg innLagt inn:30 jul 2007 19:19
av csstian
..
Legg innLagt inn:30 jul 2007 19:21
av csstian
Å litt mere greier som kom i posten i dag
Legg innLagt inn:31 jul 2007 16:14
av csstian
Da va det en pakke i posten i dag å

Legg innLagt inn:31 jul 2007 16:23
av CelicaTurbo
Ser ut som at du har nok å ta i fremmover

Spennende det her, men du må jo få bilen på ruller en gang i fremtiden også så vi får se noen tall og grafer på hvordan den motoren yter med slike modifikasjoner

Legg innLagt inn:31 jul 2007 18:28
av csstian
CelicaTurbo skrev:Ser ut som at du har nok å ta i fremmover
Spennende det her, men du må jo få bilen på ruller en gang i fremtiden også så vi får se noen tall og grafer på hvordan den motoren yter med slike modifikasjoner 
Ja står å klør mæ litt i hode ang ultimaten. Planen var at bjørnstad bil skulle montere å mappe den.Men siden bilen ikke går me di nye dysene så må jeg få den kjørbar.Ja ska på rulle i okt tenkte jeg.Så bli spennende å se hvor mye den yter.Men skal ikke kjøre med mere enn 0.5 i trykk.
Legg innLagt inn:31 jul 2007 18:34
av CelicaTurbo
Er det mye større dyser da? Du kan jo eventuellt redusere bensintrykket så lenge for å se om det går greiere da, men for lavt bensintrykk gir dårlig atomisering av bensin fra dysene så det er mulig det ikke hjelper i det hele tatt.. Kanskje Bjørnstad også bør montere dysene, eller, monter emanageren selv

Legg innLagt inn:31 jul 2007 18:40
av csstian
dysene er dobbelt så store som orginalt.550cc. Jeg må se litt på det.Måtte lodde nye stikk til dysene,så hadde ikke så lyst å bytte tilbake.Skal se om jeg får til å koble den opp selv.Men om noen har gjort dette før så betaler jeg godt før et koblingsskjema som jeg skjønner

Legg innLagt inn:31 jul 2007 21:23
av Zepticon
Driver å lukter på IS200 som neste bil, og lurte derfor på hvordan det er med den kompressoren. Har hørt flere plasser at den er TUV godkjennt?
Og hvor mye må man ut med en slik? (ser bort fra å kjøpe den i norge da jeg leste en plass at dette kom på ca 70 laken)
Ellers så er vel ting som Angeleyes og aftermarked baklykter lette å oppdrive?
Og har du noe ellers å si om bilen, pluss og minus ved den?
Legg innLagt inn:31 jul 2007 23:59
av csstian
Zepticon skrev:Driver å lukter på IS200 som neste bil, og lurte derfor på hvordan det er med den kompressoren. Har hørt flere plasser at den er TUV godkjennt?
Og hvor mye må man ut med en slik? (ser bort fra å kjøpe den i norge da jeg leste en plass at dette kom på ca 70 laken)
Ellers så er vel ting som Angeleyes og aftermarked baklykter lette å oppdrive?
Og har du noe ellers å si om bilen, pluss og minus ved den?
Den er tuv godkjent ja.Du får sikkert den til 30-40k hvis du henter den utenlands.
Du finner en del ting på ebay om du søker der på is200 eller 300.Ellers er jeg meget førnøyd med bilen.Men det er alt for lite motor orginalt,etter min smak.Det er jo ganske grei lyd i bilen orginalt,hvis man ikke er så veldi lydfreak.Men blei meget førnøyd når jeg byttet ut spilleren og nye 6x9". Ellers så har jeg ikke så mye å utsette på bilen
Legg innLagt inn:03 aug 2007 21:07
av csstian
Da var svinghjul og clutch montert.Har ikke fått prøvekjørt noe særlig,men merker at gassresponsen er bra mye kjappere

Legg innLagt inn:03 aug 2007 21:18
av csstian
Har montert i di orginale dysene igjen,å sender bilen til Bjørnstad i slutten av sep for montering av emanager og mapping.Kom fram til at det var kanskje like greit å overlate det til noen som kan det
Legg innLagt inn:07 aug 2007 17:22
av <RuPerT>
Blir meget bra detta stian

Legg innLagt inn:17 aug 2007 16:40
av csstian
Da har det vært litt flikking på bremsene.