Side 3 av 3

Legg innLagt inn:07 jan 2007 23:28
av TomKald
bare sier det eg , om du ikke får solgt bilen så vett du det nå...

trenger ikke komme med spydige komentarer forde...

Legg innLagt inn:08 jan 2007 13:02
av 95TT
Synes prisen hans er ganske fornuftig jeg egentlig. Kan jo ikke sammenligne denne med de vanlige suprane som har rulla 150k.
60 000km er Utrolig lite. de fleste andre biler ruller dette i løpet av de første åra.. så det er jo som å få sjansen til å kjøpe en nesten ny supra :P

som ett pluss så er jo denne orginal så ingen har vært å kødda med den. ser på markedet i usa at en supra som er helt orginal går for mer penger enn en som har singel turbo og full pakke. Så prisen på denne er rett spør du meg. Og hvis han bare venter litt så kommer det en med rette summen og handler den. det garanterer jeg. men det er hvis denne bilen er som jeg tror den er da.. Orginal lakk , alle servicer fulgt i heftet og alt orginalt tilbehør er med bilen fra orginal jekk til reservehjul. for det er sånne ting som gjør at de er mye verdt. Begynner å bli gammal bil nå så blir bare vanskeligere å få tak i de tinga.

Legg innLagt inn:08 jan 2007 16:28
av tore 95 tt euro spec
95TT skrev:Synes prisen hans er ganske fornuftig jeg egentlig. Kan jo ikke sammenligne denne med de vanlige suprane som har rulla 150k.
60 000km er Utrolig lite. de fleste andre biler ruller dette i løpet av de første åra.. så det er jo som å få sjansen til å kjøpe en nesten ny supra :P

som ett pluss så er jo denne orginal så ingen har vært å kødda med den. ser på markedet i usa at en supra som er helt orginal går for mer penger enn en som har singel turbo og full pakke. Så prisen på denne er rett spør du meg. Og hvis han bare venter litt så kommer det en med rette summen og handler den. det garanterer jeg. men det er hvis denne bilen er som jeg tror den er da.. Orginal lakk , alle servicer fulgt i heftet og alt orginalt tilbehør er med bilen fra orginal jekk til reservehjul. for det er sånne ting som gjør at de er mye verdt. Begynner å bli gammal bil nå så blir bare vanskeligere å få tak i de tinga.
Tror ikke akkurat at jekk og reservehjul høyner så mye prisen.dessuten har toyota nesten fullt deleregister til supra hvertfall i 5 år til :wink:
Men at prisen på bilen til rock'n roll :) er riktig vil ikke jeg bedømme,men om bilen er 100% strøken så hadde jeg sikkert kjøpt om jeg skulle hatt en supra som er dønn Orginal.Men man kjøper ikke en slik supra og bygger banebil :wink: Mer en samler bil det blir da :)
Men jeg syntes folk kan reise å se på den før de begynner å prute!!!

Mvh
Tore

Legg innLagt inn:08 jan 2007 18:09
av 95TT
tenkte vel mest på orginal lakk, service hefte og sånne ting enn at akkurat reserve hjulet og jekken trakk opp. men tok bare det med for å presisere at alt skal være der. Denne bilen synes jeg fortjener plassen som en samler bil og ikke noe man burde bygge banebil av. ville vært veldig synd siden det er færre og færre av dem som er orginale. er jo nettop derfor det er dyrere for en orginal supra i statene enn det er for en med singel turbo. det er jo i hauger å spann å velge i som er trimma. pluss at farge kombinansjonen på denne er jo den mest ettertraktede. bare å finne en eurospec med denne kombinasjonen er jo vanskelig nok om ikke man skal finne en med den km.stand.

Legg innLagt inn:11 jan 2007 01:32
av Rockon GT-R
TomKald skrev:bare sier det eg , om du ikke får solgt bilen så vett du det nå...

trenger ikke komme med spydige komentarer forde...
Så vett eg ka? Hadde du vært og sett + prøvt bilen min skulle du kunne fått uttalt deg så masse du ville... Du har ingen av delene...

Legg innLagt inn:11 jan 2007 01:34
av Rockon GT-R
95TT skrev:Synes prisen hans er ganske fornuftig jeg egentlig. Kan jo ikke sammenligne denne med de vanlige suprane som har rulla 150k.
60 000km er Utrolig lite. de fleste andre biler ruller dette i løpet av de første åra.. så det er jo som å få sjansen til å kjøpe en nesten ny supra :P

som ett pluss så er jo denne orginal så ingen har vært å kødda med den. ser på markedet i usa at en supra som er helt orginal går for mer penger enn en som har singel turbo og full pakke. Så prisen på denne er rett spør du meg. Og hvis han bare venter litt så kommer det en med rette summen og handler den. det garanterer jeg. men det er hvis denne bilen er som jeg tror den er da.. Orginal lakk , alle servicer fulgt i heftet og alt orginalt tilbehør er med bilen fra orginal jekk til reservehjul. for det er sånne ting som gjør at de er mye verdt. Begynner å bli gammal bil nå så blir bare vanskeligere å få tak i de tinga.
Endelig noen som har skjønt det :)

Denne Supraen begynner du ikke å blodtrimme og pryle på bane.. Dette er bilen for en virkelig entusiast som vil ha den som "samlerbil"

Alt verktøy, jekk, servicehefte fra dag 1 finnes til bilen, og alt ser ubrukt ut bortsett fra servicehefte som har sin del stempel i 8)